Sevgiliniz, sevdiğiniz kadın her neyse babası olmadığını öğrenseydiniz tepkiniz ne olurdu? Bu durum sizi etkiler miydi?
Onu sevip koruyup kollar mıydınız?
Onu sevip koruyup kollar mıydınız?
Merhaba,
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun!
Hayali düşünüyorum, normalden daha çok severdim ama zaten normalden daha çok seviyorum, çoktan da çok öte severim ama zaten yine öyle seviyorum. Hiçbir şey fark etmez!
Teşekkürler yorumunuz için
Ricalar ve teşekkürler 🌸
Mutlu akşamlar dilerim
Bir şey olmazdı yani üzülürdüm tabi ve yanında olurdum onun ailesi ben olurdum ve hiç bir zaman terk etmez ya da onu üzecek en küçük bir şey yapmazdım.
Teşekkürler harika yorum 🙏🏻
Rica ederim bu arada başınız sağolsun 🙏
Sağ olun
Cevap
4Cevap
Babasızlık ne alaka, herkesin başına gelebilir, saçma bi düşünce
Babasızlıgı bılen ınsan daha saglam oluyor net
Bizde babasız büyüdük sorun olmazdı
Başın sağolsun
Sağ ol 🙏🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar