Kızlar neden dürüst-efendi erkekleri övüp sonra da tersi erkeklerle birlikte oluyor?

Burada da gündelik hayatta da kızlar hep güvenilir erkek bulamadıklarını, erkeklerin evlenmek istemediklerini iddia ediyorlar. Hatta bugün paylaşılan bir soruda 30 lu yaşlarda olgunlaştıklarında gözleri doyduğu için evlenmek istediklerini ve daha çekici hale geldiklerini söylemişler. Olayın aslına bakacak olursak daha ilişkinin başında evlenme niyetini belli eden öyle gözü dışarıda olmayan her önüne gelene yazacak kadar düşmemiş erkekler hiç tercih edilmiyor. Bunların tam tersi kültürsüz canım serseri işi gücü olmayan erkeklerse her türlü.. yemesine rağmen halen el üstünde tutuluyor. Sonuç olarak efendi olan erkekler görüştüklerine değer vermiyor ve kazanmaya başlıyor. Sonra da erkekler neden böyle? Asıl kızlar neden böyle? Yani size değer verince el üstünde tutunca neden ters tepiyorsunuz?

Kızlar neden dürüst-efendi erkekleri övüp sonra da tersi erkeklerle birlikte oluyor?
Cevapla