Burada da gündelik hayatta da kızlar hep güvenilir erkek bulamadıklarını, erkeklerin evlenmek istemediklerini iddia ediyorlar. Hatta bugün paylaşılan bir soruda 30 lu yaşlarda olgunlaştıklarında gözleri doyduğu için evlenmek istediklerini ve daha çekici hale geldiklerini söylemişler. Olayın aslına bakacak olursak daha ilişkinin başında evlenme niyetini belli eden öyle gözü dışarıda olmayan her önüne gelene yazacak kadar düşmemiş erkekler hiç tercih edilmiyor. Bunların tam tersi kültürsüz canım serseri işi gücü olmayan erkeklerse her türlü.. yemesine rağmen halen el üstünde tutuluyor. Sonuç olarak efendi olan erkekler görüştüklerine değer vermiyor ve kazanmaya başlıyor. Sonra da erkekler neden böyle? Asıl kızlar neden böyle? Yani size değer verince el üstünde tutunca neden ters tepiyorsunuz?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
30 yaşına kadar evlenmediği ya da evlenemediği için "Her haltı yemiş kız." olarak damgalamayı ne zaman bırakacaksınız?
o ifade kızlar için değil erkekler için. Yani 30 yaşına kadar her haltı yemiş erkekler.. Ayrıca bunun kızı erkeği yok.
Pek çok erkek böyle düşünmüyor.
Zaten bahsettiğim ve kızların tercih ettiği erkek grubu onlar. O gruptakiler her şeyi yaparlar sonra da temiz birini istiyorum.. işin garip tarafı burası işte hep bunlar tercih ediliyor
O tarz erkekleri de sevmiyorum.
burada ben hariç bazıları demek isterdim hepsi aynı o... heleki eni bu siteye çeken kişi varya sonrasında hkleyen iş veren işleten soyguncular varya goruscez ozmaan anlarsınız şoke olduğunuz zaman.
Hiçbir şey anlamadım tam olarak ne demek istediniz?
Zamanla herkesin aklı olgunlaşacak ama umarım her şey iş işten geçmedikten sonra olur.
Sanmıyorum böyle giderse artık efendi erkek kalmayacak. Mesela ben oğlum olursa oğlum asla evlenmeyi düşünmediğin kızla gönül eğlendirme demem bu konudaki kararını kendi alsın. İleride kaybedeceğine zamanında öğrensin
Umutsuzlukla dolu bir yorum
Efendi erkek olmanın bize kazandırdığı bir şey yok ki bu kadar fazla sayıda karaktersiz erkek varsa bunun sebebi kızlardır
Psikolojik sorunları olan erkeklerin de mi suçu kızlar
Annesini babasını soyanlarında mı suçu kızlar
Cinseyete indirgeme istersen
Efendi olun canımızı yiyin sadece bu dünyada iyi ve kötü insanların olduğunu bilmek gerekiyor. Rabbim bizi iyiylere işitsin diye dua etmeliyiz.
Senin cinsin sırf efendi sessiz sakin diye iyi adam sevmezse benim cinsim de it olur kopuk olur serseri olur aldatır döver döver kusura bakma biz akılcı mantıksal varlıklarız
Söver
Canımızı yiyinmiş kızın birisi buna benzer 2 farklı soruya yanıt vermiş birinde serseri severim demiş diğerinde hanımcı iyi çocuk severim demiş ruh halinize göre değişiyor galiba nasıl erkek sevdiğiniz çünkü çok gördüm yalan söyleyen kız bir zaman efendi severim bir zaman da serseri diye ee biz hangisine inancaz
Valla iyiyi kötüyü bilmek şart iyi insanlarda var bu dünya da kendimizi hemen koy verip atmamamız lazım iyiler var ne kadar inkar ederseniz edin
Şöyle diyim hayalci ruhlu betimle tarzları çok iyi bir şekilde olur bizde herkes zaman zaman aklını beğenmiycek gör bak buraya da yazıyorum sırf serserilik bas boy tarz sevenlerinki yarın bugün mahvedicekler ben haksızsın demiyorum dememde senin doğrun sanadır benim doğrum banadır
Lan afyonda oturuyom kekonun birinin instada 1k takipçisi var çoğu kız ve bu adam eşofmanla takılan bildiğin keko yani taş gibi güzel hatunlar adamı takip ediyor ne anlatıyorsun sen en dindar namuslu kızın bile dibi düşüyor öyle erkeklere bunu bana cinsel terapist bir kadın anlattı hicbir kadın iyi adama cinsel arzu duymaz efendi erkeğe aşık olabilir ama cinsel arzuyu serseriye duyar dedi
Eminim o kişiyi takip edenler çocuk ve ergenlerdir
Yoo güzel kızlar var baya takip eden
Hep mi kötü kızlara denk geldin
Efendi adamı da zaten serseriye cinsel arzu duyarak aldatacaksanız bizden ömür boyunca uzak durun biz alışkınız zaten sevgisiz yaşamaya yalnızlığa
Kotu olmayan kız mı var? Ortalık yollu kaynıyor yollu
E bana da hep kötü istemediğim tarz erkekler geliyor yalnızlığımdan memnunum ben napiyim bende mi şikayet ediyim
Sana kötü bir haber vereyim canım kötü olmayan kızlar var
Varsa da güzel degillerdir
Bak işte hemen konuyu dış görünürlüğe getirdin
Birde kızlara suç atıyorsun bu olay insanın kendisinde bitiyor
Güzel kızlar yollu oluyor hep
Büyük konuşuyorsun diye uyarmıycam elbette senide biri bulur
Beni bir kız efendiyim diye sevmiyorsa ben niye efendi kalıyım? Hani diyorsunuzya düzgün erkek kalmamış diye niye kalmıyor hiç düşündünüz mü bu kadar çok erkek niye kötü biri oluyor bunun bir sebebi olmalı?
Yani elbette olmalı bu büyük bir sorun ben biraz psikolojiden de olduğunu düşünüyorum
Büyük bir sorun değil aksine hoşunuza gidiyor
Kim söylemiş bunu acaba bende bir kızım ve tanıdığım hemcinslerim de var ve böyle düşünmüyoruz
Madem kızlar iyi çocuk seviyor niye hepimiz yalnızken siz kötü erkeklerle sevişiyorsunuz?
Valla bende bilmiyorum herkes öyle diyor mıknatıs gibi çekiyorum kötüler beni buluyor diyebilirim ama bundan sonra kimseye şans vermem kötüleri çekiyoruz herhalde
Kotu kötüyü çeker
Sen iyi olsan allah iyiyi denk getirir
Gülüyüm de boşa gitmesin bari
Sen iyi değilsin kusura bakma
Gül bunu din bile diyor iyi kadına iyi erkek yakışır diye ayet var iyi biri olaydın allah iyiyi denk getirirdi
Şans vermeyince bu seferde iyiler denk gelir. Sonra bu düşünceden vazgeçersin yine kötüler denk gelir
çok basit bilimsel olarak bakmak gerekiyor, insanın hayvani iç güdüleriyle hareket etmesinin sonucu.
Nasıl yani kadınların içgüdüleri değersiz hissetmeye, her an aldatılabilmeye mi yönelik?
erkeğin iç güdüleri kadınını tönetmeye baskılamaya yönelik kadınınkide baskılanmaya yönetilmeye erkek iç güdüsel olarak kadınsı özellikleri sever kadında iç güdüsel olarak erkeksi özelliklere o habsettiğin tipler erkeksi özelliklere daha çok sahip ondan
Kızların dediğine değil yaptığına bak derler atalarımız
Kız aklı kaz aklı derler bizim oralarda. 😃😃
Herkes aynı değil ama öylesi çok var
Sıkıcı olduğumuzu düşünüyorlar