Evet etkiler tabi ki de çünkü eski ilişkiden gelen bir güvensizlik ya da aynı hataları yapma tedirginliği olur. ve yarıca toksik ilişki hem fiziksel hem de ruhsal açıdan insanı çok yıpratıyor... bu yüzden de etkileri olacağını düşünüyorum
aşıdı toksik ve kibirli biri olduğundan Beni kendinden soğutmuştu bende artık istemediğimi defalarca söyledim ne yaptıysam da yakamdan düşmedi tek çareyi defalarca aldatmakta buldum yine olmayınca numaramı adresimi değiştirdim aşırı rahatsız etmeye başladı
Mutlaka etkiler, ama toksik ilişkim olmaz muhtemelen. Hadi oldu diyelim çok uzun sürmez. Öyle beni korkutacak kadar, tavırlarımı ve gelecek ilişkilerimi etkileyecek kadar uzun sürmesi not possible, nöö 😂
Oluyor işte. Asla yapmam diyeceğin şeyleri yaparken buluyorsun kendini farkında bile olmadan. Bak bir ay sabretmişsin. Büyük lokma yiyelim büyük laf etmeyelim 😂
Rica ederim Perla ne demek. Sorularımda seni görmeyi seviyorum. Hatta bazen cevaplarında aydınlanma yaşadığım oluyor. Sahip olduğum fikri çürüttüğün çok oluyor tabii bunlardan haberin yok 😂
Çokça da güldürüyorsun beni asıl ben teşekkür ederim 🌸
Görüş yazmak da, görüşlerde goy goy yapmak da büyük zevk benim için. Çürüttügum fikirler umarım hep lehinedir, seni huzura kavuşturan şeylerdir. 😂
Gülmene sevindim , bilmukabele ben de aynı şekilde. Ama asıl maharet senin güzel soruların. O güzel sorular olmasa cevapların anlamı olmazdı. Ben teşekkür ederim 🙏
Hayır etkilemez. Her insan hayatıma farklı şekilde hitap ediyor benim için, eskinin yeniyi etkilemesi pek mümkün değil yalnızca kazandığım tecrübelere yönelik savunurum kendimi diyelim