Arkadaşlar direkt konuya giriyorum. 2 senedir sevgiliyiz bu arada.
Ben geleceğine, kariyerine ve hayatına önem veren bir kızım. Baya planlı ve düzenli yaşamayı çok severim. Üniversiteye gidiyorum ve diyetisyenlik okuyorum. Fakat sevgilim ise çok rahat, asla geleceği kafaya takmayan birisi. Üniversiteyi daha ilk senesinde bıraktı ve okumak istemediğini söyledi. Gelecekte ne olmak istiyorsun diyince sadece e-ticaret falan diyor. Hayır okumayıp bişeyle uğraşsa tamam ama hiç bişey ile uğraşmıyor tek yaptığı şey youtube video izlemek, ps oynamak ve twitch elrean izlemek. Artık çok bıktım ve tüm ortak tanıdıklarımız , büyüklerimiz ona boş insan diyor boş geziyorsun diyor. Ve bende ona benzemeye başladım sanki. Eskisi gibi planlı ve düzenli değilim, eve geç geliyorum, geç kalkıyorum, kendimi tanıyamıyorum. Sevgilim borsa ile uğraştığı için cricpto falan ile para kazanıyor ama nereye kadar arkadaşlar? bir gün batacak yani. Bir insan sana sen kimsin dediğinde ne diyeceksin? ne yapmam lazım. Bunu ona 2 senedir söylüyorum ama düzelicem diyip takmıyor. Annem artık istemiyor , benide aşağı çekeceğini söylüyor ( tüm arkadaşlarım aynı şeyi söylüyor) . Zaten ilişkimiz git gide bozuldu yani eski sevgi saygı heyecanda kalmadı. Bİde bu eksikti :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sevgilinin tek artısı elrean izlemesi
aslında çok zeki bir çocuk ama işte çok farklıyız, bende değişiyor gibi hissediyorum zamanla :(
Hayallerine ortak olacak , ortak paydalarınızın olduğu bir kişiyle yola çıkılır. Sana set çeken ile değil. Durumun ciddiyetini dürüstçe ona aktar. Hala değişmiyorsa hem kendi hem de senin için o zaman bu ilişkinin fişinin çekilmesi elzemdir.
çok kez konuştum ama dinlemiyor, tamam düzelicem diyor, marka kurucam bişey yapcam okula başlayacağım diyor ama hiç biri yok hala
Hayallerle gerçeklik arasındaki farkı pek anlamamış. Senin inisiyatifine kalmış bir durum.
çokta seviyorum yani her günümüz birlikte geçti ama dediğin gibi bana set çeken biri ile olmamam laızm
Elrean izliyosa sıkıntı yok