Doktoruma aşık oldum, daha fazla iletişime nasıl geçerim?

Arkadaşlar kendisini 2 aydır tanıyorum burun estetiğimi o gerçekleştirdi düzenli olarak kontrole gidiyorum aramızda henüz bi yakınlaşma özel bi konuşma geçmedi fakat aramızda bi çekim bi elektrik var bunu alabiliyorum bence o da farkında ama tek sorun benden 15 yaş büyük olması.. Buna rağmen görseniz yaşıt sanarsınız ben çok olgun o da genç duruyor ayrıca bekar hayatında biri yok biliyorum ben yaşın sorun olduğunu düşünmüyorum size soracağım şey ise nasıl daha fazla iletişime geçebilirim nasıl daha çok dikkatini çekebilirim ya da benden hoşlandığını beğendiğini nasıl anlayabilirim yardımcı olun ya yarın tekrar gidicem :(

Doktoruma aşık oldum, daha fazla iletişime nasıl geçerim?
Cevapla