Ayrıyız, o bilmiyor ama ben onu hâlâ kocam olarak görüyorum. Bu delilik mi?

Evlilik falan degil ama böyle goruyorum yani şu an besbekarim ama bir zamanlar sevgiliydik neyseki hâlâ onu kocam olarak goruyorum. Delilik mi bu?
Ayrıyız, o bilmiyor ama ben onu hâlâ kocam olarak görüyorum. Bu delilik mi?
Cevapla