Erkekler çabuk yakalanıyor. Kadınlar daha kurnaz ve temkinli. O sebepten kadınları yakalamak zor. Piyasada hep erkekler aldatıyor gibi lanse ediliyor çünkü kadınlar profesyonel çalışıyor yakalanmıyor 😄
Komik bence. Aldatmasın abi ayrılsın. Tamam her can değerli kimse kimsenin canına kıyamaz vs ama şu an kastığın duyar öyle yersiz ki anlatamam sana. Benim yaptığım yorumu oku sindir sonra duyarini başka yerde kas olur mu gülüm 🍀 Ben 30 yıldır bu toplumda kadınım. Bunu da bir algila. Şimdiden çok teşekkür ederim en azından cabaladigin için 🙏🏻
Kadınların aldatmasını savunmuşsun marifet gibi ama yakalanan kadın da çok var benim dedigimi yazıp bakabilirsin youtubedan erkekler aldatılmayı affetmez sonu cinayetle biter bu da kadınlara bir uyarım olsun
Kadınların aldatmasını savunmadim. Dur sakin ol. Önce bir oku anla kelime kelime sonra böyle yargilarda bulun. Bu toplumda yüzde elli erkek aldatiyorsa yüzde elli kadın aldatıyor maalesef ama kadınlar daha kurnaz ve temkinli ve yakalanma oranları düşük bu sebepten de sürekli erkekler aldatıyor algısı var bu gerçeği dile getirdim. Kadınlar aldatsin aldatmali demedim. Bak sana altyazı geçtim 🍀
Kadınların daha kurnaz ve temkinli olduğunu nerden biliyorsun? Kaç tane buluş yapmış bilim insanı kadın var? Konu kim daha zekiyse siz bir kere duyduğuna aşık olan varlıklarsınız 2 güzel söze dibiniz düşüyor erkekler parmağında oynatıyor bu şekilde sizi aşık ederek kendilerine
Bak buda kadınlara uyarım olsun kısmını şimdi farkettim. İşte senin zihniyetindeki insanlar yüzünden bu toplumda hala kadın cinayetleri, dayaklar vs var. Bu zihniyet yoz. Aldatmayı bir kimliğe (erkek, kadın) indirgeyerek erkekler zor affeder öldürür vs gibi söylemler işte kadınların telefonuna gelen bir mesaj yüzünden bile öldürülmesine neden oluyor. Ama yaşın doğru ise henüz önünde uzun bir yol var. Umarım cinsiyetten bağımsız doğru ve yanlış kavramı oturur beyninde ve umarım ne olursa olsun bir canlıya zarar vermenin asla geçerli bir nedeni olmadığını anlarsın 🙏🏻
Vay be ne çok şey biliyorsun öyle sen 😄 Neyse inşallah seni senin gibi düşünen kadınlar bulurda gidip güzelim kızların başına bela olmazsın tek temennim bu şuan🙏🏻
Erkek için karısı kızı onun namusudur benim gördüğüme göre kadın cinayetlerinin çoğunda konu aldatılmak. Erkekler hazmedemiyor cinnet gecirip katil olabiliyor aldatılmak bize daha çok zarar verir siz 2 gün ağlarsınız 3. gün başka erkekle sevgili olursunuz
Yaşım doğru ve yanlış düşünmüyorum bana göre zeki kadın çok az sayıda var ve kadın yakalanamaz diye bir şey yok yaz bak karısını aldatırken yakalayan koca diye
Herkesin namusu kendinedir. Senin kendi namusum diye tabir ettigin o insanlar kendinden sorumlu sen kendinden sorumlusun. Neyse hayat sana yasata yasata öğretir zaten. Ogrenmezsende sonun ne olur bilinmez tabi 😄 Bu arada çok sıkıldım senin cahil erk beyninden 🙏🏻 inşallah iyi olur geleceğin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Benim gibi düşünen bir kadın zaten aldatmayı savunmaz sen basbaya aldatmaya meyillisin çok saçma konuşuyorsun islamda allah yasaklamış kadına aldatmayı namus diye bir şey var evey çok şey biliyorum duyduğuna aşık olup kandırılan sizsiniz genelde
Büyü olur mu 🙏🏻 Bak ılımlı ve açıklayıcı oluyorum neden biliyor musun. Sen kendini erkek olarak degerlendirdigin bir toplumda böyle yetistin ama bu beynin bir şekilde gerçeklere temas etmesi lazım. Ben sana az da olsa yardımcı oldum bence. He düşünmek de Allah vergisi. Sen bunu kullanmıyorsanda ayıp valla 😄 Neyse son kez iyi dileklerde bulunuyorum sana inşallah yolun bahtin hayalini kurdugun düzlemde ilerler 🙏🏻
He şunu da dip not düşmek isterim ben senden çoğu yerde daha erkeğimdir. Neden mi? Çünkü erkeklik p. enisle olmuyor. Tabi olay buysa. Sırf buna güvenerek asıp kesenleri de çok gördüm. Çok gülüyorlardi ama işte neyse..
Bana kelime oyunu yapma eğitimsiz cahil olan sensin ben sana ne anlatmak istedim anladın mı ? Tamamen saldırı moduna geçtin hemcinsini zeki sanma evlilik vaadi ile kandırılıp bakireliğini veren ve terk edilen tonlarca kız tanıdım biz zekiyiz şeytanız diye hava yapma 15 dakika içinde eskorta gidip işini halleden çok erkek var karısının haberi bile yok fazla havalara girme yakalanmıyoz diye
Ayrıca karımız kızımız bizim namusumuz senin baban senin namusunu korumadıysa o da onun adam olamayışı kusura bakma adam gibi bir baba kızının zina etmesini istemez sen belli ki çok serbest özgür yetişmişsin
Immm düşünelim bi 🤔 kadınlar duygusal varlıklar başkasıyla birlikte oluyorsa sana bağlanmamış demektir. Sana bağlanmayan kadın da her türlü kendini belli eder. Mesela sana hava çok soğuk üşüyor musun demez, hastaydın şimdi nasılsın iyileştin mi demek bu gibi şeyler
Seni ilgilendiren şeyler onu ilgilendirmiyorsa aldatma ihtimali yüksek evet. Alsınlar dikkate aynen😂 mesela sevmeyen kadın da net bir şekilde anlaşılır. Senin onu kıskanmandan, geç yazmasından yahut dışarı çılmasından rahatsız olup kıskandığını belli ederken ego yapıyorsa kıskanılmak hoşuna gitmiyorsa sen kimsin tarzı tepkiler veriyorsa sevmiyordur. Şimdi herkes herkes için yook üzgürlük alanıma dahil oluyor yoook beni daraltıyor falan diyor mesela bunlar sevmeyen insanın hareketleri. Seven insan sevdiğine ego yapamaz, özgürlük alanını daraltmasından şikayet edemez. Herkes herkesle eğleniyor kimse farkında değil. İlişki milişki değil bunlar. Sevgi diye bir şey kalmadı, artık her şey çıkar ilişkileri
İlişki tanımına çok katılıyorum haklısın. Artık sadece adı var. Ne duygular normal, ne yaşanılanlar, ne de birliktelikler. Adı sevgililik ama arada ne bir ilgi var ne bir sevgi
Kadın kıskanılmaktan hoşlanmaya programlı bir varlık çünkü. Kadinların sevmediğini en net o şekilde anlarsınız. Kadının doğasında var kıskanılmaya zaaf. Zaafında yoksan sevgisinde de yoksundur
Gerçeklerin eninde sonunda gün yüzüne çıkmak gibi kötü bir huyu vardır. Yalancının mumu da yatsıya kadar yanacağı için yalancıyı yakalamak kadar kolay bir şey yok bence.
😅 bilmiyorum valla oda olabilir de ben mesela etrafımdakilere bakıyorum kız da yakalayabiliyor, erkek de.. Rabbim bizleri böyle insanlardan uzak tutsun aminnnn