Ben 19 yaşındayım ve kendimden 10 yaş büyük biri var, onunla evlenmek sizce mantıklı mı?

Ailesi kendisi herşeyiyle çok iyi bir insan çok saygılı sanki bana Allah'ın bir hediyesi gibi beni çok seviyor ailesi de ama aramızda çok yaş var bu beni biraz korkutuyor olumlu ve olumsuz yanları nelerdir

Ben 19 yaşındayım ve kendimden 10 yaş büyük biri var, onunla evlenmek sizce mantıklı mı?
Cevapla