Türk kızları çirkin erkekler hep kendilerine yürüyor diye yakışıklıların da yürümesini bekliyor diyor biri haklı mı sizce?

Haklı mı değil mi neden?

Türk kızları çirkin erkekler hep kendilerine yürüyor diye yakışıklıların da yürümesini bekliyor diyor biri haklı mı sizce?
Cevapla