Türk kadınlarına çirkin diyen erkekler?

Erkeklere kıyasla çok güzel kadınlarımız var valla hep kuduruk ve akılsız olanlar bunu diyor nedense... Her neyse konu bu değil aslında hahah bir arkadaşım vardı çok güzeldi bayadır konuşmuyoruz aslında iletişimimiz bitti o yüzden ama şimdi gördüm de daha da güzelleşmiş bebek gibi yemin ediyorum tanrıça gibi bile diyesim geldi 😅 abartı olur ama gerçekten çok güzel ya maşallah

Türk kadınlarına çirkin diyen erkekler?
Cevapla