Güncellemeler
+1 yıl
Erkek Millet işte ya kaçırdığınız çişten bile başkasının sorunlu tutuyorsunuz 😀😀
Sevgilim uzun yoldan gelecekti 5 ssat falan otobüs yolculuğu yaptı onu yarın bekliyordum bize pek gelip giden olmaz bazen yanlışlıkla üst kata gelip bizimkini çalıyorlar diye ben oralı olmadım kapı üst üste çalınca ben bir 10 dakika sonra açtım işte bir açtım pantolon sırılsıklam olmuş diyor Niye kapıyı açmıyorsun Senin yüzünden oldu diyor manyak mı tutsaydı çişini koskoca adam altına işer mi onun da suçlusu ben miyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kapıyı açsaydın keşke ama komikmiş😂
Ahdgs 🤣🤣🤣 Bak yine geldi aklıma hayırdır Sen kaç gün sonra bu soruyu nereden buldun
Valla rast gele arama yapıyordum bu soru karşıma çıktı ama o anı merak etmedim değil 😂😂😂
Bende buna benzer bir şey yapmıştım hatta bir ara
Ahdhd Evet görülmesi gereken bir anda keşke çekseydim Sen ne yaptın 🤣
Buradan anlatılacak şey değil pek
Ama çok komikti
Ya ikimiz de gizliyiz anlat gitsin 🤣🤣
Yorum kaldırılır
Ama güzel anıydı
Bu arada kapıyı neden açmamıştın sen
Üşenmiştim insan 5 dakika dayanmaz mı ya 🤣
Ne kadar işemişti ya pantalonda ki leke ne kadar büyüktü 😂😂😂
Sırılsıklandı baştan aşağı koyu olmuş pantolon az bir yer kuru kalmış
Kaç yaşındaydı tam olarak
O anı kafam da kurdum da gülmekten bende işiyordum sen nasıl tuttun kendini 😂😂😂
Ahdhd 🤣🤣🤣 25 yaşında bir adam neden altına işer neden neden
Adama da yazık ama ya şarıl şarıl işemiş o yaşta 😂😂😂
Tutsaydı şeyini mi bağlayayım insan 5 dakika tutmaz mı ya 🤣
Özele gelebilir misin acaba
Niye ki
Gelince anlarsın
Sen erkeksin gibi geliyor bana birazcık
O zaman özür dilerim
Niye özür diledin ki şimdi
İçinde bir şüphe uyandırdığım için
Genelde erkekler çeviriyor da böyle özele
Ya özele çağırma sebebim oradan konuşmak daha kolay oluyor ve bir olay anlatıcam o yüzden dedim
Peki.
İstek atar mısın
Attım
Kocanın çişini içseydin
Sen öyle mi yapıyorsun
anneme bi kere yapmıştım
Nasıl yani
bir gün annem ben ve ablam köydeydik yürüyüşten dönerken evin kapısında anahtarı almadığımızı fark ettik ablam ben yan yana geçtik ağızlarımızı açtık annem de işedi
Ne tür bir acayipsiniz
acayip değil bunlar normal annenin * hiç mi görmedin
Kardeşim niye ağzınıza işiyor bağ bahçe kenara yapamıyor mu
etraf kirlenmesin diye
kaç xpersin burada devam etmeyelim
Etraf kirlenmesin ama sizin ağzınız kirlensin dediğim gibi çok değişik bir ailesiniz
yok biz razı olduk ama en güzel kısmı amındaki o son damlaları yalamak
O senin gerçek annen farkında mısın
farkındayım
Ahahah 😂😂
Ahshs 😀 aynen çok komikti
Yazık ya 😂
Niye yazıkmış Bana da gülecek bir şey lazımdı 😀
Yani bende çok gülerdim 😂
😀😀😀 adama bak ya Hem altına işiyor hem agresifleşiyor
Adam haklı hocam
Nedenmiş
Yav e açmamışsın kapıyı
Açtık ya Gören de yarım saat beklettik sanır
Adam belki otobüsten beri tutuyordu suçlu sensin
Ahshs 😀😀 garajda WC yok mu hatıra olarak eve çiş mi getiriyor girseydi
Pis filandır bende kullanmazdın
*kullanmazdım
Ahshs 😀😀 zaten ayakta yapıyorsunuz bu hijyen nedir
Bu sırrı sana kim söyledi? Kim o içimizdeki hain
Ahdhs 😀😀😀 kuşlar
Büyük bir mahremi ifşa olan �😭iffetli bir taze gibi tavırlar takınmak nedir 😀😀
Bırak dalga gecmeyi de git adamdan özür dile
Aaaa ben niye özür diliyormuşum be getirdi çişli kıyafetlerini makineye attı o özür dilesin 😀
Kapıyı açmamışsın dua et adam kapının önüne yapmadı
Her konuda haklı çıkmayın kızlar
Ahshs 😀😀 çocuk gibisiniz ya Hem altına işiyor hem bana kızıyor hem gitti odasına kapandı onu gördükçe de gülüyorum ister istemez
Lan oğlum belki 5 dakika belki 10 dakika geç açtım Gören de bir saat beklettim sana
O hissi yaşamayan bilemez
Her saniye önemlidir bari güzel yemek yap da mutlu olsun adam
Hangisi rezil olmak hissi mi
Siz erkekler böyle şeylerle mutlu mu oluyorsunuz tıpkı bir bebito gibi karnını doyur altını temizle üstünü başını giydir tamam mı 😀
Hayır sıkışma hissi
Ahaha😀😀 bir sır vereyim mi biz kızlar da idrar yapıyoruz
Alt temizleme hariç evet
Umarım altına kaçıracak kadar bekletilmezsin
Bak bana kızdı gitti odasına kapandı çocuk değil de ne şimdi bu
10 dakikada altıma kaçırmam herhalde bir kırkımdan önce 😀
Çocuk gibi olması sizinde hoşunuza gidiyor ama
Geçenlerde yanağımı ısırdım izini çıkardım aynı böyle yaptı alıştım 😀
Nasıl da gidiyor hoşuna
Adam yoldan gelmiş ilgilen biraz
Sen niye bu kadar acıyorsun benimkine ya daha önce altına mı kaçırdın yoksa doğru söyle 😀
Hayır ama yakın zamanda çok çok fazla sıkıştım lavaboya gidemezdim adamda kendimi gördüm resmen
Biz de sıkışıyoruz ama azıcık idare ediveriyoruz insan altına da kaçırır mı ya 😀
Şöyle söyleyim çok fazla sıkıştım lavaboya çok geç gitmek zorunda kaldım ertesi gün sağlık kontrolünde sağ böbreğimde hafif genişleme oldu doktor tomografiye soktu ondan sonra geçirdi
Acısı var bende yani
Kıyamam sen altına kaçırmamayı nasıl başardın bir ara benimki ne ders ver 😀
Sağlıktan olacağına altına kaçırsın daha iyi ciddi ortamda olmasam bende altıma yapardım
Yok Hadi benimki yoldaydı sen ne ara o kadar tuttun
5 saat civarı bekletildiğim için
Yuh hop hop zıplamışsındır artık 😀
Hemde nasıl zor attım kendimi lavaboya
Hahaha 😀😀 alt tarafı bir çiş Ya gören de sizi taş taşıyorsunuz sanır
Anlayamazsın
Hahaha 😀😀 sevgilimle aynı otobüste gelseydi karnına bastırırdım
Umarım evden sağ salim çıkabilir sen evde yersin onu
Ahshs Senin de karnına bastırırdım görürdün o zaman
Psikopat
Ahaha 😀😀 dayanmak zor oluyorsa karnınıza masaj yapıyorum rahatlayın diye daha ne istiyorsunuz Allah'ın cezaları
Çok düşüncelisin ya saol
Öyleyimdir huyum kurusun
Sevgiline sabırlar diliyorum
Ben de sana benim tıpkısının aynısı bir sevgili diliyorum 😀
İnşallah sana 5 litre su içilir de kapının önüne atar seni
Sağolasın da hayatımda birini istemiyorum bu güzel dileğin boşa çıkacak gibi
İstemem yan cebime koy 😀😀
Çaktırma 🤫
Ahaha yemeğe çağırdım ben de gelmeyeceğim dedi fasulye vardı dünden kalan Ben de fırında sulu köfte pişirdim çok ısrar ediyorsun geleyim bari diyor Hem triple Hem yemek yiyor Ne güzel 😀😀
Şöyle gönlünü alacaksın adamın aferin
Hani gelmeyecekti sofraya öyle diyordu 😀
Uzatmadı işte adam sende hatanı anlayıp özür için yemek yapmışsın
Yoo pişirecektim zaten yahu adamın ıslatma organından da ben mi sorumluyum ya 😀
Sevmediği bir yemek olsa gelmez de işte boğazına çok düşkün dayanamıyor
Adam senin için o kadar yoldan gelmiş sen kapıyı açmamışsın tabi bu kadar trip atması normal
Köfte iyi tercih ama düşmeyen erkek tanımam helal olsun
Ahdhd 😀😀 hele bir de fırında olunca var ya mis gibi kokuyor koca bir tepsiden ufacık bir tabak kaldı
Onu da bana yolluyorsunuz değil mi
Ahdhd Sen sulu köfte sever miydin
Köftenin her türlüsünü yerim
https://hizliresim.com/hemcnsw
Gel ye 😀
Acıktım konum at
Dediğim gibi bir yemek tabağı bile kalmadı sana Yeter mi yoksa yenisini mi yapayım 😀
Ben bunu iki gün yeriz diyordum nerede
Koca tepsiyi bitirdiniz helal olsun insan beni de düşünürdü
Söylemesi ayıp yanında da bir sürahi ayran içtik 😀
Benimki yine altına işemez inşallah
İyi bakıyorsun bir daha çıkmaz o evden yanlız
İyi bakıyorsun demiyor ama herif baksana trip yapıyor 😀
Hala mı atıyor
Kıyafetleri hala banyoda duruyor bakalım ne olacak
Yıka yıka bide söyle ona iki günlüğüne geldin keyifli zaman geçirelim de
🤮🤮🤮 Ben niye yıkıyorum onun çisli donunu 2 günlüğüne gelmedi zaten burada yaşıyor ailesinin yanına gitmişti ziyarete
Makineye at
Yaş kaç ki
27 noldu
Instagram atsam nasıl olur makine yapmak yerine 😀
Ben 20 civarı bekliyordum ya bu yaşta bunlara takılmamanız lazım
O 27 Ben 23
İnsan biraz olgun olur yakıştıramadım ona
Yukarıdaki espriyi anlayana kadar canım çıktı
😀😀😀 senin ablan ve abin sayılırız
Biliyorum abla
İçimden bir ses senin yaşın biraz büyük diyor ama
2004 lüyüm abla
Aasyyyy mini minicik yerim seni 😀😀
183 boyum var abla abartma istersen yakında kundağa filan da sararsın
Ahahahs 😀😀😀 ne öyle utangaç ponçikler gibi yüzünün bir parçasını koyuyorsun sen de
Fazla bilinmemek lazım buralarda
Pek de utangaç😀😀
Bundan önce tamamı vardı ama kaldırmam lazımdı artık
Peki bebişim😀😀
Evet bugün yedim köfte ve rahatladım gerçekten aklımda kalmıştı
😂😂