Sevgilim sırılsıklam altına işedi ve bana kızıyor manyak mı 😀😀 koskoca adam altına işer mi?

Sevgilim uzun yoldan gelecekti 5 ssat falan otobüs yolculuğu yaptı onu yarın bekliyordum bize pek gelip giden olmaz bazen yanlışlıkla üst kata gelip bizimkini çalıyorlar diye ben oralı olmadım kapı üst üste çalınca ben bir 10 dakika sonra açtım işte bir açtım pantolon sırılsıklam olmuş diyor Niye kapıyı açmıyorsun Senin yüzünden oldu diyor manyak mı tutsaydı çişini koskoca adam altına işer mi onun da suçlusu ben miyim

Güncellemeler
+1 yıl
Erkek Millet işte ya kaçırdığınız çişten bile başkasının sorunlu tutuyorsunuz 😀😀
Sevgilim sırılsıklam altına işedi ve bana kızıyor manyak mı 😀😀 koskoca adam altına işer mi?
Cevapla