Kafamiz hic uymadigini anladim konusmayi kesmelimiyim?

Sinifimdan bir cocuk bana yazdi arkadaslarim uyusmazssiniz desede sans vermek istedim ilk yazan kendisi oldugu halde konusmayi uzqtmaya calismiyor kendinden bahsetmiyor fazla, fakat simdiye kadar konustuklarima ve hakkinda ogrendiklerime bakilirsa hande yenerle neset ertas gibiyiz resmen ne muzik zevklerimiz ne dizi film zevklerimiz benziyor simdi flort gibiyiz ama birden konusmayai kesersem uzulur diye dusunuyorum ve okullar acilicak ayni okuldayiz diygulariyla oynadigimi dusunur diye korkuyorum ama asla uymuyoruz yani ben mesela bilim konusmayi cok severim cocuk bilimin b sinden haberdar degil magazin falan takip ediyordur o daha cok bilim konusabilecegim jazz muzik sanatcilarini tartisabilecegim birilerini istedigimi farkettim ve bu cocuk asla oyle biri degil
Kafamiz hic uymadigini anladim konusmayi kesmelimiyim?
Cevapla