27 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı kendimi geç kalmış ve yaşlanmış hissediyorum. Ne yapmalıyım?

Çok istedim genç bir erkekle bir sevgilim olsun ama nasip olmadı. Flortlerim oldu ama asla ilişkiye evrilmedi. Hatta ikisi kendi tanışmak istedi bir iki buluşma ve yazismadan sonra kendilerini geri çektiler. Artık kendimi geç kalmış hissediyorum. 18-24 yaş arası genç çiftler görünce göğsüme taş oturuyor sanki ben bir daha bu yaşlarda olamayacağım diye düşünüyorum içim yanıyor. Bomboş bir gençlik geçirdim. Hani 20'lerin baskarinda çiftler birbirlerine aşkla sarılıyor o gençlik masumluklari cıvıl civilliklari var ya o kadar özeniyorum ki ama maalesef zaman geri gelmiyor. O gencecik enerjikken böyle güzel duyguları yaşamak nasıl bilemiyecegim. Umarım realkarnasyon diye bir şey vardır başka bedende bu yaşlarda bu duyguları yaşarım. Çok üzgün, kırgın ve ofkeliyim. Hayata, kendime, baba şans vermeyen kızlara...

Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeler
+1 yıl
"Genç bir erkekken" yazacaktım yazım, klavye hatası olmuş ilk cümlede.
27 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı kendimi geç kalmış ve yaşlanmış hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla