AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
Sevmiyor seni hiç konuşma yüzüne bile bakma git.
Gitmem şu An için mümkün değil en az 4 günüm var
4 gün içinde hiç konuşma yüzüne bile bakma aynı şekilde çık git evden
Geldi eve elimi öp barışalım diyor bana
Şaka anlamindami elimi öp diyor? Şaka gibide biraz
Şaka gibi ben ona o K kız laa rı sil dedim rüyanda bile göremezsin diyor
Bırak konuşma yüzüne bile bakma sessizce git umursamıyormuş gibi yap, o zaman değer verir. Gerçi sevmiyor seni belli
Şerefsiz playboy olmaya çalışıyor
Öylemi dersin
besbelli
Yorumun çok güzel ağlarken güldürdü beni
bence sen önce davranıp ondan ayrıl ;)
Niye ayrılacak mı benden
ya telefonunu vermekten kaçıyor diyosun eski sevgililerinin numaraları duruyo diyosun seven insan zaten bu gibi şeyleri yapmaz ;)
Bence durmaman lazimdi orda
Evet M bir aptallık geldi m işte
Simdi niye gidecek yerin yok defol falan dediyse durma sakin.
Ben il dışındadır o başka ilde çalışıyorum r burada van da tanıdığım kimse yok
Yani o başka ilde çalışıyo yanına ben geldim van â
Canim anan baban ya da kimsen yok mu simdiye kadar kimle kaliyodun git kalma orda yahu
bence kabul eetme bunu sana yapamaz ayrıl bitsin
bence çoktan bitmiş...
Öyle mi dersin
Arkadaşım sen by çocuğu ziyarete gelmedin mi hem de evinde kalıyorsun; normalde o telefonu kafasına fırlatmak lazım sadece seninle ilgilensin.
Ama arkadaş seni takmıyor bile, ulan kız ayağına kadar gelmiş herifin ipinde bile değil walla helal olsun...
Ne yüzüğü çık git kızım senin nazını kim çekiyorsa onun yanına git.
Ben onunla yaşadıkları rım yüzünden bunları yapamyorum
O da senin böyle düşündüğünü bildiğinden böyle yapıyor. Sana diklen demiyorum ama Sakın eğilme ayak altında karşılanırsın, gururlu ol ki baş üstünde karşılanasın. Sen git peşinden koşmuyorsa Allah onun belasını versin.
iyi ağzını burnunu dağıtmamış
Koy mına sat gitsin sat sat sat
O kadar kolay değil yaşanmışlık var
neden onun yanındasın zorakimi kalıyorsun?
H ay IR ziyarete geldim ama çarşambadan önce dönemem
çarşambadan önce dönememmeniz ilginç
Konuşarak halledemimoyrmusunuz bazı şeyleri
Anlamıyor laftan ben bişey yapma dım deyip duruyor
Git bence oturup onun tribini mi çekceksin
Gideceğim zaten ama biletimi aldı m uçak olduğu için değiştiremiyorum
Bikere oyle yapmasi bastan hata
Sürekli tedirgin ediyor beni tele fo nu yedi yirmidört yanında
Bence haketmis
O ama haketmediğini söylüyor
Kesin oyledir
Değil tabikide
seni mutlu ediyormu duygusal anlamda
Biz iyiyken evet aileler falan biliyor zaten. Ama bu telefon sosyal medya gibi şeylerde beni tercih etmiyor. Eski Hollandalı kızı sil dedim facebook tan ayıp olur ona yanlış yapamam dedi ve facebook İ kapattı ama bana yaptığı şeyi hiç düşünmedi
güzelce oturup konuştun değilmi bu durumu.
Konuşulmuyor onunlanbu konularda ben haksız olduğumu söylüyor sürekli
hiç uzatma bu işi. hayatının neresindesin çok belirsiz bir yerin var. kafayı yerden yere vuracak ama belirteyim.
Pişman olur mu dersin peki nası l pişman ederim
sessiz kalman lazım öncelikle. ilgisiz davranmalısın. aynı evdemi yaşıyorsunuz?
Ziyarete geldim onu 4 gün sonra gidiyorum şimdi aynı evdryiz
aynı evde zor ordan ayrıldığında yine bunları düşünüyor olursan o zaman benim dediklerimi yaparsın. ben böle ilişkilerin bitmesi tarafı değilim ama gerçekten hoş değil bu durum.
Abartmışsın , Haklıyken haksız konuma düşmüşsün
Erkege siddet var yardim edin :))
Görende evli sanıcak
Ne bu ciddiyet:)
giderken iyi bir laf koy sonra git
Ne söylemem gerekiyor peki
Yüzüğü ver ve sessizce git
Verdim yüzüğü zaten benim kafamrahat olması gerekiyor uğraşamam seninle dedi bana
Belli sana aşık değil gözü hep dısarda sevgilinin
Öyle mi dersin
Söyle diklerine göre öyle gorunuyo
Peki ne yapmam lazım aynı evdeyiz 4 gün daha
Mecburmusun aynı evde durmaya?
Bak işte küçük bir an hayatını bitirdi :(
Evet hayatım bitti
Ona çok mu güveniyodun ki aranızda bir şeyler geçti evlenmeden
Hayır bir anda oldu istemeden
Sevgilimin tokat attığı yerde gül biter.
böyle kizlar saf mi oluyor dersininz?
Bence direk git.
Nasıl ayrılalım mı yani
Yok ayrıl demiyorum, tokat atmışsın sende de suç var yani ama aynı evde -bide sen misafirsin- konuşmamak ne demek, o yüzden kısa bir vedalaşmayla giderdim ben.
Ayril git
Ben K en dimi ona verdim ama nası l giderim
bir tane daha at
gitmeee
özür dile.
Neden ben diliyorum
çocuğa tokat atmışsın. haklı olsan bile bu seni haksız duruma düşürüyor ki ortada çok büyük bir meselede yokmuş, alttarafı bir kaç kız ekliymiş rehberinde.
direk git bence
Ya kendimi ona verdim nasıl ayrılırım
yaşın kaçtı
ayrıl gitsin direkt
É peki ben ona K en dimi verdim nasıl yaparım bu saatten sonra
Ayrıl kurtul
Bana bugün defol git dedi çok zor durumdayım vandayım ve gidecek başka kimsem yok burada
Savaşma seviş : D
Hım
Hadi canım sende :)
Neden
Özür dile.
Niye özür dilesin ya
Evet neden özel r dilerim telefonuna bakmak en doğal hakkım
Tokat atmak da mı en doğal hakkın?
Fiziksel şiddete başvurmuşsun, onunla birşeylerde yaşamışsın ve bunlar ailene mahçup edecek cinsten ve sen özür dilemek konusunda tereddüt ediyorsun.
sen skersın yakında
Anlamadım
güven akdi yapın
Ne demek o
aranızda birbirinize güvenmeme gibi bir durum var konuşun bence bir birinize açık olun
Biz iyimser çok İ yi yim ama uzakta olunca günlerce kadar konuşmadığımız zamanlar oluyor oturup konuşmayı pek beceremiyorum. Bana sürekli trip yaptığımı söylüyor. Acaba onunla bişeyler yaşadığım için mi beni gidemez diye düşünüyor. Ciddiye almıyor konuştuğum zamn da. Sence bir erkeğe nasıl bir konuşma yaparsam beni kaybetme korkusunu edinir ve ilişkimiz düzeltme çabasına girer
açık bir şekilde iyimser bir tavırla kendisinden sana karşı nasıl davranmasını belirt aynı şekilde bu ilişkinin bu paroblerle sürmeyeceğinide vurgula. seni gerçekten sevip sevmediğini de anlarsın
Peki eve gelecek 2 3 gibi geldiğinde yemek hazırlamış mı olayım ya da kapıyı açınca hoşgeldin deyip hiçbişey olmamış gi bir mi davranayım
Yoksa ben de onun gibi konularda bulmadan gitmeyi mi bekleyeyim
yemeği birlikte yapmayı deneyin bak bakalım seninle birlikte bir şeyler yapmak hoşuna mı gidecek belki aranızdaki buzlarıda eritir :))
Böyle bişey teklif etsem ya ben aç değilim ya da dışarda yer gelirim der bana
aslında böyle bir şey her erkeğin hoşuna gider pek çözemedim ben
O çok üşengrç
insan ne kadar üşengeç olursa olsun sevdiği bir kişinin kendisi için yemek yapmasını masal izler gibi izler
Evet ama o yapmaz
Ayrılınız.
Aramızda bir şeyler yaşandı ve o ilk benim için. Ailem duyarsa direk evlendirme bizi. Şu An hala aynı evdeyiz ve konuşmuyor b en izle yokmuşum gibi davranıyor bana
O zaman ewleniniz o tokatları bir bir geri iade etsin size hayat boyusu.
Bilmiyorum çaresizim
Sevmiyor seni
tokat bahane ayril
Öylem mi dersin
erkeğe şiddete hayır
:d erkek siginma evleri acilsin
Ayrıl
Kolay mı
Kolay ya da değil onunla bundan sonra aynı şekilde devam edebilecek misin?
Peki aramızda yaşananlar dan sonra nasıl giderim
Cocuk seni sevmiyor
Nerden anladı n
Telefonuni verirdi senden baska konustugu kizlar var
Peki b en im bu hesabı sormam saçları bu kız kim şu kız kim diye yoksa onun buna kızması mı saçma
Güven yoksa sıkıntı.
ayrıl. d.. dp
Peki kendimi ona verdim o ne olacak
çocuk haklı
Nasıl haklı
ayrılmak istemede
Bitmis o is zaten
Nasıl pişman ederim onu 3 günde
Olmaz adam piskin numaralar bile duruyormus...
Duruyor evet peki yüzüğü vermeli miyim ve ona 4 günde nasıl davranmalı yım
Gitme bence arıcakmi bakalim
Aynı evdeyim onunla yanına ziyarete geldim
Kabak tadı verdiniz
Seninde onunda *