Çok sevdiğiniz eski sevgiliniz size geri dönmek istese aklınız karışır mı?

Çok sevdiğiniz eski sevgiliniz size geri dönmek istese aklınız karışır mı?

Ben umursamam bile çünkü benim için geçmiş geçmişte kalmıştır. eski sevgilimi bir daha sevemem ve güvenemem ama her insan aynı değildir. özellikle de takıntılı kızlara tavsiyem. mesela eski sevgilinizin geri dönmesi kararı kişisel ve karmaşık bir durumdur. Kararınızı verirken duygusal olarak kendinizi dinlemek, mantıklı düşünmek ve geleceğinizi dikkatlice değerlendirmek önemlidir. Birçok faktörü göz önünde bulundurarak en iyi kararı almak için zaman ayırın ve gerektiğinde bir profesyonel veya güvendiğiniz kişilerden destek almayı düşünün.
Ben başkasını sevmişsem öncekinden mutlaka soğumuşumdur. Soğuduğum birine de bir daha ısınamam. Yani ağzıyla kuş tutsa bile olmaz adsljfs
Teşekkürler Bipglass 🫶
Kıskanç jdjdjf
Sjsjsj haziri varken yazmayayim dediim jdjdkd
O anki duygular çok önemli.. dönmüştü evet ben ilişkim olduğunu söylemiştim bu diğerine saygısızlık olur demiştim.. saygısızlik yapmak istemediğim ilişkimdeki kişi beni bir güzel kandırdı... işte o an dedim ki keşke saygı duymam gereken kişiyi karistirmasaymisim.. hak etmedi benim sevgimi , ilgimi onu önemsiyor oluşumu.. hiç değmeyen biriymiş geç anladim. ama bu benim değil onun mükemmel oyunculuğu sayesinde oldu.. bazı insanlar çok yüzlü.. iki demek bile öylesilere nezaket kalıyor maalesef
Çok ağır olmuş bu canım
Hemde ne ağır.. birde hiç beklemiyorsun. Hiç konduramiyorsun ya.. işte bu can yakıyor
Yol al paçoz, bebek gibi sevgilim var.
Teşekkürler Lipgloss 🫶😘
Rica ederim lip balmım 💋
Cevap
26Cevap
Merhaba,
Bir zamanlar çok sevdiğim eski sevgilim, ilişkim varken ya da yokken de gelse işim olmaz. Genel olarak hepsinin canı cehenneme ama sadece biri var. @Cansel3535 o gelirse ve hayatımda kimse yoksa, kapım sonuna kadar açık, her türlü! 😅
Çünkü melek gibi bir insandı, vakitsiz karşılaşmıştık ve uzaklaşmak zorunda kalmıştık! 😅
S. ktir git yoluna Allah aşkına şarkısını armağan ederim
Eski bir sevgiliye dönme teklifi, kişinin duygusal geçmişi ve mevcut duygusal durumuna bağlı olarak farklı tepkiler yaratabilir. Kişi, ilişkinin neden sonlandığını, geçmişte yaşanan deneyimleri ve şu anki duygusal durumunu değerlendirerek karar verir.
Bazı insanlar eski sevgililerine ikinci bir şans verme eğiliminde olabilir. Bu, geçmiş sorunları çözmek ve ilişkiyi yeniden deneme isteğiyle ilgili olabilir. Diğerleri ise geçmişteki deneyimlerden ders çıkartarak ilişkiyi tamamen sonlandırmayı tercih edebilir.
Her durum farklıdır ve kişisel tercihlere, hislere ve deneyimlere bağlı olarak tepki vermek değişebilir. Önemli olan kişinin kendi duygusal ihtiyaçlarını anlamak, değerlendirmek ve kendine en uygun kararı vermektedir , Bence
Kâlbimdeki adamla yeni bir başlangıç yapmış olamam işin doğrusu ta en baştan. Ben o saate dek eminim tek takılmışımdır.
Hayır dönemez.. Geldiği gibi geri döner.. Çünkü duvarlar örerim ulaşamaz..
Bir zamanlar çok sevsem ayrılmazdım 😂😂 benim gibi bir kadına geri dönülmez o şans bi keredir
He oldu dönmek isteyen oldu haddini misliyle bildiririm
İlişkim varken hayatımdaki insana odaklıyımdır ben ve bitmiş gitmiştir. Zaten ne kendime ne de hayatımdaki insana böyle bir saygısızlığı reva görürüm. Yoluna baksın der geçerim..
Yapamaz ki öyle bir şey. Heryerden engelli kendileri 😂 ama diyelim ki yaptı o zamanda benden uzak dur derim. Eski eskide kalır. Zaten iyi olsa güzel bir ilişki olsa bırakmazdım ve ayrılık olmazdı. 😇
3 ay önce yaşadım beyefendi ayrılalı 7 ay olmuş hiç yazmamış sevgilim varken yazıyor 3 ay önce postaladım tabiki 😎😎😎
Bir zamanlar sevmişim, sevgilisi varken bana gelemez.
Yokken de gelemez gerçi.
Denenmiş deneme yoook hiç olmadı kitabımd😂 yanımda olması gerekse eski olmazdı, eski olduysa otursun oturduğu yerde karıştırmasın aklımı😂
Biten bitmiştir benim için baştan olmaz olamaz
Aklım Karışmaz.
Cevabım : Sana bensiz yolculuğunda başarılar dilerim.
Karşımdaki insana yazık olurdu yaaa ama çok sevsem ayrılırdım aldatmaktan iyi
İlişkim varsa o iş mokoko hayırdır a*k zamanında sevdik diye dötü başı ayrı oynamasın
Hala seviyorsam oda istiyorsa neden olmasın..
Sevmediğim biriyle olmazdım eğer sevgilim varsa terslerdim hemde sevgilime söylerdim
Zamanında aklı neredeymiş? Neden bana değer vermemiş?
O anki duygularım ve ilişkimizin neden bittiği önemlii
Bitmişse zor
Madem çok seviyordun neden ayrıldın.
şu an bir ilişkin varsa ve başkasını ihtimal dahilinde düşünüyorsan aslında ilişkin yoktur.
Hayatın yalan bu arada
Hepsi döndü. olmuyor eskisi gibi sevilmiyor. o heyecan yok oluyor. Arkadas gibi geliyor. hersey zamanında yaşanıldığında güzel.
Yok izin vermem , az üzülmedim zamanında , beni haketmiyor
Tepki vermezdim
O bana döndüğünde ben de ona arkamı dönerdim
Gelemez.. Bütün yollar kapalıdır mutlaka..
Karıṣmaz çünki ben unutmadan yeni iliskiye baslamam.
ben olsam reddetirdim yani açıkcası hiç kabul etmem direk engel atarım
Bir ilişkiye başladıysam eski ilişkim kafamda ve kalbimde bitmiştir zaten
başımdan atardım. sakın dönmesin bir daha katlanamam
Gittiyse bir sebebi vardır ve ilişkim varken de gelemez
Hiçbir tepki alamazdı
Geçmişe mazi derler kovardım
Maalesef... o tren kalktı...😪
İlişkim olsa da olmasa da kafam karışmaz 😊
Eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağar derim
Düğün davetiyesi gönderirim wjsjs
Bi ortasi bulunur sanirim :D :D
Aklımı karıştıracak olsa geçmişte kalmazdı zaten
Bye bye derim
Sktrsin gitsin napim eskiyi
Hayır karışmaz
İptir git bile demem engellerim direk
bir defa yaşadım o duyguyu dönsün istemem
Hayır aklım karışmaz başkası var derim.
Öyle bir şansı olmaz artık boşuna gelir
Kürkçü dükkanı değilim derim
Hiç bişi düşünmem
Umursamam
Zerre aklım karışmaz
Yok karışmaz ya geçmişe dönemem ama aklım kalır
Kabul etmem
2 çocuğu var onun boşansın gelsin evlenirim.
Yoo asla karısmaz
Oyle bir kufur ederim ki kahrindan eroine baslar
Kabul etmem herhalde
Sevgilim olmadı.
Yalnızlık duygusu
Ex den next olmaz.
İstemem
Bye bye derim
Direkt engel.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?