Nişanlımı çok darlıyorum, sanki her şeyi sormasam, kavga etmesem ihanet eder gibi bu düşünceden çıkmam için yardım edin lütfen?

Yani cidden kıskanmasam iyi olur mu? Derler ya erkek kıskanmayan umursamayan kadının kölesi olur...
Güncellemeler
+1 yıl
Çözüm söyleye bilecek olan var mı?
Nişanlımı çok darlıyorum, sanki her şeyi sormasam, kavga etmesem ihanet eder gibi bu düşünceden çıkmam için yardım edin lütfen?
Cevapla