Özellikle erkeklere soruyorum kendinizi bu duruma koyup öyle cevap verebilir misiniz?

Çünkü gerçekten anlam veremedim cevap bulamadım. Lütfen ciddi cevap verin ama. Ben biriyle tanıştım ama cocuk cok ilimli namazında niyazında her an zikir çeken, Kur'an okuyan birisi. Hayatında da kimse olmamış. Ben de muhafazakarım ama açıkcası onun kadar dikkat eden biri değilim. Benim de sevgilim olmadı hiç ama sanal ortamda flört ettiklerim oldu. O nedenle kendimi ona layık görmüyordum. O istemeden yazmıyordum o nedenle. Bir de benim yüzümden günaha girsin hiç istemedim. Eğer onla olcaksam her şey helal yoldan olsun istedim. Bana birgün beni arzuladığını söyledi ve benim de arzulayıp arzulamadıgımı sordu. Konuya devam etsem ilerler diye geçiştirdim. Üsteledi ve bu konuları konuşmanın zamanı olmadığını söyledim. Bir anda dellendi yazma bana konuşmayalım bundan spnra vs dedi tamam dedim sen istemediğin sürece yazmadım yazmam zaten dedim. Engelle beni diye tutturdu. Sonucta o bana bişey yapmadığı için engelleme taraftarı değildim. Merak etme yazmıcam sana dedim eger rahatsız etceğimi düşünüyosan sen engelleyebilirsin Allâh a emanet ol tanıdığıma memnun oldum vs dedim. Hala buna ragmen engelle beni. Sana bu şehri dar ederim engellemezsen şeytanıma hizmet etme engelle diye tutturdu. Bu kadar delirtecek ne yaptım anlamadım. Bir erkek olarak görüşlerinizi merak ediyorum. İster istemez kendimi kötü hissettim tam tersi ben harama bulaşmayalım diye konuşmak istememiştim
Özellikle erkeklere soruyorum kendinizi bu duruma koyup öyle cevap verebilir misiniz?
Cevapla