Güncellemeler
+1 yıl
artık gelsende önemini anlamını yitirdin bende. gidenler gittiği yerleri mutlu etsinler biz böyle iyiyiz
Güncellemeler
+1 yıl
kddkdk
bütün hatayı karşı tarafa atıp geceleri cidden huzurla uyuyomusunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
aynen iyi yapmıssın
Aynı durumu bende yaşıyorum. İlk zamanlar zordu ama şimdi daha düzgün görebiliyorum gerçekleri
aynı ben
Merak etme zmaanla geçer 1-2 aya. Kinde nefrer de kalmaz. Bazı insanlar nefret edilmeyi blue haketmez
aynen öyle bide bana karşı aşırı rahat ve aşırı rahat bi şekilde sözleriyle ve davranışlarıyla beni üzebiliyor sebebi nedir
ben izin vermediğim halde
2 sebebi var. 1. Si seni sevmiyor umrunda değil ne düşündüğün. 2. Si Daha kötüdür bu, narsistir kimseyi umursamaz
hem beni sevmiyo hemde kendisi de diyor ki ben kendimden başkasını düşünmem sadece kendimi düşünürüm... kadınlardan da çok uzağım ilişki istemiyorum diyo
Eee adam dürüstmus. Senin neden böyle bir insandan beklentin oldu ki.
Narsist mi yani cidden
Ee. Tabiki
Beni bu ladar üzmesi de ondan o zaman
Böyle insanlar asla hata yaptığını kabul etmez, başkalarınin duyguları önemsizdir
Evetbkafınlık gururuöu kırdığını ama ona rağmen onda olduğumu ve bana yaşattıklarının yarısını anlattım arkadaşlığımı reddetyik hakaretbetyiklerimi umutmadığını söyledi bende bir cellsdıma aşık olduğumu ve beeni üzrrek öldüreceğini ama artık onı beni kaybetyiğğ için pişman edeceğimi söylrdim asla engel atmaysn adsm bu messjlarımdan sonra engelledi ve hala kaldırmadı
Bence böylesi daha hayırlı olmuş
Bence de
Senin adına sevindim, umarım ileride daha mutlu olursun.
teşekkür ederim :>
Sacma narsist kisiler. Uzak dur asla sokma hayatiba
bende dedim benimde kadınlık gururum kırıldı ama ona rağmen hala sendeyim ve onun için üzüldüğüm zamanlarda başıma gelen bazı şeyleri anlattım ona rağmen kusura bakma bile demedi bende dedim ki ben resmen celladıma aşık olmuşum ama seni nasıl pişman edeceğim kaybettiğin için izle ve gör bebeğim dedim... asla engellemeyen adam bu lafımdan sonra engel çaktı
ben zaten ondan geçtiğimi söyledim sadece arkadaş niyetiyle geldim deedim ama bu ine bu konuları açıp bu şekilde bitirdi
Engel cakmissa iliski bitmiştir. Bu ne cüret ne cesaret ben sevdiğim adamı engellemeye korkarken hayirdir? Bence sende engelle. Seviyorsq ulaşır. Sevmiyorsa yoluna bak
beni sevmediğine hem fikiriz seninle zaten.. ama sevmiyo olsa bile bana karşı bu rahat tavırları beni çıldırtıyor. yok engellemedim pişman edeceğim onu
Numarasini sil. Asla yazma. Pişman eder
asla hiçbir şekilde peşine düşmedim bugün içinde benim için tamamen bitti bütün enerjimi onun üstünden aldım zamanla anlar mı dersin
pişman eder derken