Kızlar size değer vermeyen erkekleri neden kazanmaya çalışıyorsunuz?

Bende zamanında çok üzüldüm hala daha üzülüyorum ama pes edemem. burada ki soruları gördükçe sebebini sormak istiyorum. Neden size değer vermeyen , psikolojik veya fiziksel şiddete uğradığınız sizi terk edip giden yarı yolda bırakan erkekler geri dönsün diye uğraşıyorsunuz? Kaç yaşınıza gelirseniz gelin ben 28 yaşındayım hiçbir şey için geç kalmadık. Ekonomik özgürlüğümüzü kazanalım. Ben mesela öğretmenim ama özel sektörde çalışıyorum. Kpss ye çalışıp hayatımı toparlayacağım. Siz de pes etmeyin bir amacınız hayat gayeniz olsun lütfen. Elin oğlu size acımaz ama kolunuza taktığınız bir bilezik sizi kurtarır. Aklınızı başınıza alın.
Kızlar size değer vermeyen erkekleri neden kazanmaya çalışıyorsunuz?
Cevapla