Merhabalar, geçen hafta gittiğim bi' yerde çalışan birisini beğendim. Kendisine, onu beğendiğimi ve tanışmak istediğimi söyledim. "Konuştuğun birisi yoksa tabii" diye ekledim. O da olur verebilirim instagramımı dedi ve koluma yazdı. Ama bu yaptığım yasak o yüzden aramızda kalsın dedi. Daha sonrasında ben istek attım ama kabul etmedi.
Farklı bir gün tekrar yanına gittiğimde kendisine selam vs. verdim ve bir sorun olup olmadığını sordum. Bana üzgünüm ama kabul edemem isteğini dedi.
Bunu söylemek biraz ego gibi görünecek ama yakışıklı birisiyim normalde ve çevremde de bu konudan iltifat alırım sürekli. Dolayısıyla beğenmediğini düşünmüyorum. Yaptığının yasak olmasından dolayı böyle dediğini düşünüyorum. Ama aklıma takıldı gerçekten de. Normalde bu kadar düşünmezdim bir şeyim üstüne.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
İnstagramımı verebilirim demiş kabul ederim dememiş ki 😂
saçma yani, madem kabul etmeyeceksen neden veriyorsun ki en başta?
Canı öyle istemiş bilemem
kızları anlama sanatı dersi zorunlu olmalı
O nasil bir fantezi xddd
Demek ki öylesine yazmış
Seni bilmiyordur
nasıl yani
At yalanı s1km ınanı Namık kemal
yaw ne anlatıyosun şurda soru sorduk. kurgu olduğunu düşünüyorsan kurguymuş yorum yazarsın.