Beş yıllık ilişkimi bitirmek istiyorum ama cesaretim yok, tavsiyeniz nedir?

Temiz kalpli bir insan ve ona değer veriyorum. Kalbini kırmak istemiyorum. Hatta kırmaktan korktuğum için gidemiyorum. Ama zaman ilerledikçe ve kafa yapılarımız değişmeye başlayınca (liseden beri sevgiliyiz) uyuşamadığımızı fark ettim. Ortak hobi, dost, kültür... Hiçbir şey yok. Konuşacak konu bulamıyoruz. Bu sıkıntıları ona karşı dile getirdiğimde çözülür diyor ama bir değişiklik olmadı. Her şeyimiz tamamen çok farklı. Aynı şeylere gülemiyoruz bile.. Yardımcı olur musunuz? Ne yapmam lazım?

Lütfen yadırgamayın beni zaten kendimi çok kötü hissediyorum.

Beş yıllık ilişkimi bitirmek istiyorum ama cesaretim yok, tavsiyeniz nedir?
Cevapla