Bugün benim doğum günüm ve erkek arkadaşım 2. defa doğum günümü unuttu. Ne yapmalıyım?

Merhaba 3 yıllık bir ilişkim var ve erkek arkadaşım 2. Defa doğum günümü unutuyor. Gerçi doğum günümden 4 gün önce sinemaya gittik ve çıkışta doğum gününü unutabilirim şimdiden iyi ki doğdun dedi. Ben gerçekten bunu mu hak ediyorum. Bu kadar mı değersizim anlamıyorum. Çok yoruldum benim önem verdiğim ve hatırlanılmak istediğim zamanlarda onun hatırlamamasına
Bugün benim doğum günüm ve erkek arkadaşım 2. defa doğum günümü unuttu. Ne yapmalıyım?
Cevapla