Sizce bana neden yazmadi (beyin tümörüne yakalandi) :/?

Gecen yil yeni bir is arkadasim olmustu. Cocuga ben her seyi ögrettim isle ilgili. 2 ay falan beraber calistik, kendisini ama sadece 2 hafta gördüm corona'dan dolayi. O mesela evden calisirken ben ofiste calisiyordum. Neyse, o sirada hafiften flört ediyorduk, sistemden cogu zaman muhabbet ederdik. Cocuk is cikisi mide bulantisiyla eve gitti, babasi doktor oldugu icin hemen röntgen cektirmisler. Beyin tümörü varmis. Kac tane ameliyata girdi, hatta 3 hafta komada bile kaldi. Ben o sirada ona kartlar yolluyordum, gecmis olsun dilekleri, iste lokumdu, mini kolonya seti, oydu buydu, yolladim 2-3 kere, annesi bana cevap yazmisti tesekkür etti. Ondan sonra hic bir haber almadim, ablasina 6 ay önce yazdim, kemoterapisi yeni bitti yazmisti, kura gidecek falan filan. Ya whatsapp'tan da olsa insan yazmaz miydi? Ya da bir kart? 3 kere yolladim, sadece 1 kere cevap aldim. Ablasi da yazmisti kartini gördü sevindi diye. Cocuk alman bu arada. Ne düsünüyorsunuz?

Sizce bana neden yazmadi (beyin tümörüne yakalandi) :/?
Cevapla