Bnı şey yerine neden koyuyor hiç tanımadığı halde neden böyle oluyor bazıları 2 cnsl anımızı anlatıyoruz rol yapmaktan çıkıp hemen bana da ver diyolar neden böyle? Mesela sevgilimle yaptıklarımı anlatıp fikir alıyorum ben ona bişi demememe rağmen okadar vermişsin bna da ver diyor neden böyleler?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Erkeklerin beyni bel altı çalışır genellikle. Ozellikle Türkiye deki erkeklerin. Oyle diyen bir erkeği de hayatınızda bekletmeniz başlı başına hata
Burdan rastgele bi erkeğe anlattm
Önce iyi görünüp sonra böyle dedi
Üzğldğm anlattıgıma
Bide sevdiğimle yaptıklarım anlattım durduk yere öyle dedi ben anlatırken birden. Eskiden bn 3skortum diye soru atıyodum onda bile yardım eden insan çıkıyodu. Neden böyle insanlar var? Amacı ne sence ben ona bişi yapmadım fikir almaya çalıştım sadece ve ooppu da değilim. Bende mi hata var diye düşündüm :/
Türkiye deki çoğu erkekler seviyesiz çünkü. Kadina şiddet uygulayan adamlar bunlar ne bekliyorsunuz ki. Kendilerini geliştirmemisler. Gidip saçma sapan kadın düşmanlığı yapan maskulenlik sayfalarını falan takip eder öyle cahil tipler. O yzuden üzülmeyin değmez
Öyle sayfalar da mı var ya yeni duydum. teşekkür ederim.
Instagram da falan var
Engelle geç knka ne kafa yoruyorsun
Engelledim ama üzüldm
Üzülme çürük elmaları ayırıyosub
Bide sevdiğimle yaptıklarım anlattım durduk yere öyle dedi ben anlatırken birden. Eskiden bn 3skortum diye soru atıyodum onda bile yardım eden insan çıkıyodu. Neden böyle insanlar var? Amacı ne sence ben ona bişi yapmadım fikir almaya çalıştım sadece ve ooppu da değilim. Bende mi hata var diye düşündüm :/
Ayırmak umrumda değil yardım ediyor gibi gözükmüştü kandırdı
Burdan arıyosa maldır ztn burdan erkek bosltn kız var mı kendine saygısı yoktur.
O da 1 tane gördüyse etkisinde kalmıs bi ezik olabilir her kıza böyle diyodur burdan artık ama işin aslı yoktur bnce burdan cnsl shbt yapan kız
Kısaca abaza işte belki banada foto atar diye bekliyor falan amacı pastadan pay kapmak
Ha evet bekliyodu ama kısa cevaplar ile yardım da ediyodu
İki yüzlü işte öf nefret ediyorum
Allah ko rusun
Saygı duymuyorlar. Bu benim anlatış şeklimle mi alakalı diye iyice ince düşünyorm suçu kendimde arıyorum sonra halbuki normal şekilde anımı anlatıyordum yardım et diyordum birden öyle yaptı ben suçlu değilim dimi ya da saygı duyulmayacak biri değilim dimi? ama naparsan yap bazen saygı duyulmuyor hiç neden öyle garip insanlar var engellesem bile aniden yazdgı için en sevmediğim şeyi yazıyo bide aklımda kalıyo. İnadına mı yapı yolar ben bişi yapmadım ona.
Saygı duymadığı için üzülüyorum yaram var ztn
😃😃 çok var burada yapacak bir şey yok. Engelle yoluna devam et
Seven de aynı şekilde davranır bana hak ediyorum saygısızlıgı gibi düşüncelere giriyorum sonra triplere giriyorum halbuki sadece anlatıp yardım istediğimi ben de bilyorum kendime güvenim yok sen gibi abaza olduğunu da biliyorum ama destek alma ihtiyacı duyuyırum böyle. Çünkü neden böyleler neden eziyolar onu çok merak ediyorum neden bukadar kötüler
Böyle kötü beklentisi olanlardan korkuyorum sonra sinire dönüşüyor kötü beklentileri çünkü. ben bişi yapmasam bile onlar yapıyo sonra. Sonra ben ona bişi yapmış olsam onu sürerdi öne böyle iki yüzlü kötü beklentili sapıklar onu da yapar. O yüzden böyle kötü beklentili biri mı durduk yere sinir olmasından anlaşılır mı sence? ben hiçbir kötülük yapmamaya özen gösteriyorm ki o kötülük yapsın önce ki amacnı yani ikiyüzlükötü beklentili oldugunu saf şekilde göstermiş dimi? Ben kötülük yapmadıgm için olay karısık değil abazayu anlamak kolay. Ama ben de ona kötülük yaparsam işler karısır anlaşılmaz hale gelir bu yüzden duru olması için kimseye kötülük yapmıyorum ki onların kötülüğünü daha iyi anlayabileyim sence nası bi taktik nası düşüncem?
Bi beklentisi olmuyoxaten yaş farkı da çok dedi ama rol yapmaya devam etmesinesinit oldum. O da mı bana atmıcak bu diye kendi kendine sinir oldu fa böyle ben bişi yapmamama rağmen o sataştı sence doğru düşünüyorum dimi. Seven de aynı şekilde davranır bana hak ediyorum saygısızlıgı gibi düşüncelere giriyorum sonra triplere giriyorum halbuki sadece anlatıp yardım istediğimi ben de bilyorum kendime güvenim yok sen gibi abaza olduğunu da biliyorum ama destek alma ihtiyacı duyuyırum böyle. Çünkü neden böyleler neden eziyolar onu çok merak ediyorum neden bukadar kötüler. Mesela hikayesini anlattıgım kişi de 26 yasındaydı ona anlattıgım kişi de 26 idi. Ben anlatırken bn 20 olmama rağmen ondan daha iyi bilyorum dedm. Burdan anlattıgım öyle dediğim 26 yaşındaki abaza hemen öyle dedi iş te bana da ver bslt felan dedi. Ondan da iyiyim belki o yüzden böyle dedi aç olduğu için ya da yarası vardır ne biliyim ama bende sorun yokmuş teşekkür ederim
Değişik tuz ister gibi bişi olmuş bu :)
Niye böyleler üzüldm anlattıgma
Bide sevdiğimle yaptıklarım anlattım durduk yere öyle dedi ben anlatırken birden. Eskiden bn 3skortum diye soru atıyodum onda bile yardım eden insan çıkıyodu. Neden böyle insanlar var? Amacı ne sence ben ona bişi yapmadım fikir almaya çalıştım sadece ve ooppu da değilim. Bende mi hata var diye düşündüm :/
Yanlış zamanda yanlış kişiden bilgi almışsın bide yüz yğze tanıdım biriyse ve böyle yaptıysa seni daha çok üzmüştür böyle şeyleri yabancılara danışmak daha mantıklı bişe dediklerinde en azından üzülmezsin ve kırılmazsın yardımcı olabilieceğim bir şey ise mesaj atarsan elimden geldiğince yardımcı olurun
Biliyor musun sevdiğim de böyle aynı ve internetten sorduğum da böyle idi aynı ikisinde de şanssızım
Sevdiğim yakınım öyle yaparsa napmalıyım sence sana yazıyorum bi
Demekki sende bi şansızlık var uzak memleketten olunca bi beklentiside olamaz
Saygı duymuyorlar. Bu benim anlatış şeklimle mi alakalı diye iyice ince düşünyorm suçu kendimde arıyorum sonra halbuki normal şekilde anımı anlatıyordum yardım et diyordum birden öyle yaptı ben suçlu değilim dimi ya da saygı duyulmayacak biri değilim dimi? ama naparsan yap bazen saygı duyulmuyor hiç neden öyle garip insanlar var engellesem bile aniden yazdgı için en sevmediğim şeyi yazıyo bide aklımda kalıyo. İnadına mı yapı yolar ben bişi yapmadım ona.
Bi beklentisi olmuyoxaten yaş farkı da çok dedi ama rol yapmaya devam etmesinesinit oldum. O da mı bana atmıcak bu diye kendi kendine sinir oldu fa böyle ben bişi yapmamama rağmen o sataştı sence doğru düşünüyorum dimi
Böyle kötü beklentisi olanlardan korkuyorum sonra sinire dönüşüyor kötü beklentileri çünkü. ben bişi yapmasam bile onlar yapıyo sonra. Sonra ben ona bişi yapmış olsam onu sürerdi öne böyle iki yüzlü kötü beklentili sapıklar onu da yapar. O yüzden böyle kötü beklentili biri mı durduk yere sinir olmasından anlaşılır mı sence? ben hiçbir kötülük yapmamaya özen gösteriyorm ki o kötülük yapsın önce ki amacnı yani ikiyüzlükötü beklentili oldugunu saf şekilde göstermiş dimi? Ben kötülük yapmadıgm için olay karısık değil abazayu anlamak kolay. Ama ben de ona kötülük yaparsam işler karısır anlaşılmaz hale gelir bu yüzden duru olması için kimseye kötülük yapmıyorum ki onların kötülüğünü daha iyi anlayabileyim sence nası bi taktik nası düşüncem?
Sn gibi abaza diip geçemedim destek alma ihtiyacı duydum teşekkür ederm
İstiyorlar
Niye böyleler üzüldm anlattıgıma
Bütün erkekler öyle hadi biz de yapalım kafasında
Bide sevdiğimle yaptıklarım anlattım durduk yere öyle dedi ben anlatırken birden. Eskiden bn 3skortum diye soru atıyodum onda bile yardım eden insan çıkıyodu. Neden böyle insanlar var? Amacı ne sence ben ona bişi yapmadım fikir almaya çalıştım sadece ve ooppu da değilim. Bende mi hata var diye düşündüm :/
Sende hata yok güzelsen arzuluyor seni ve konu seksten açılmış istemiş seni
Yok görmedi bile beni burada 😀😀😀 nekadar çok mal var ya
Saygı duymuyorlar. Bu benim anlatış şeklimle mi alakalı diye iyice ince düşünyorm suçu kendimde arıyorum sonra halbuki normal şekilde anımı anlatıyordum yardım et diyordum birden öyle yaptı ben suçlu değilim dimi ya da saygı duyulmayacak biri değilim dimi? ama naparsan yap bazen saygı duyulmuyor hiç neden öyle garip insanlar var engellesem bile aniden yazdgı için en sevmediğim şeyi yazıyo bide aklımda kalıyo. İnadına mı yapı yolar ben bişi yapmadım ona.
Onların ki açlık senlik sorun yok ama sen de bu anılarını paylaşma onlarla ağızları sulanıyor
Böyle kötü beklentisi olanlardan korkuyorum sonra sinire dönüşüyor kötü beklentileri çünkü. ben bişi yapmasam bile onlar yapıyo sonra. Sonra ben ona bişi yapmış olsam onu sürerdi öne böyle iki yüzlü kötü beklentili sapıklar onu da yapar. O yüzden böyle kötü beklentili biri mı durduk yere sinir olmasından anlaşılır mı sence? ben hiçbir kötülük yapmamaya özen gösteriyorm ki o kötülük yapsın önce ki amacnı yani ikiyüzlükötü beklentili oldugunu saf şekilde göstermiş dimi? Ben kötülük yapmadıgm için olay karısık değil abazayu anlamak kolay. Ama ben de ona kötülük yaparsam işler karısır anlaşılmaz hale gelir bu yüzden duru olması için kimseye kötülük yapmıyorum ki onların kötülüğünü daha iyi anlayabileyim sence nası bi taktik nası düşüncem?
Haklısın teşekkür edrm
Güzel düşünmüşsün :) ama dikkatli ol
Bi beklentisi olmuyoxaten yaş farkı da çok dedi ama rol yapmaya devam etmesinesinit oldum. O da mı bana atmıcak bu diye kendi kendine sinir oldu fa böyle ben bişi yapmamama rağmen o sataştı sence doğru düşünüyorum dimi. Seven de aynı şekilde davranır bana hak ediyorum saygısızlıgı gibi düşüncelere giriyorum sonra triplere giriyorum halbuki sadece anlatıp yardım istediğimi ben de bilyorum kendime güvenim yok sen gibi abaza olduğunu da biliyorum ama destek alma ihtiyacı duyuyırum böyle. Çünkü neden böyleler neden eziyolar onu çok merak ediyorum neden bukadar kötüler. Mesela hikayesini anlattıgım kişi de 26 yasındaydı ona anlattıgım kişi de 26 idi. Ben anlatırken bn 20 olmama rağmen ondan daha iyi bilyorum dedm. Burdan anlattıgım öyle dediğim 26 yaşındaki abaza hemen öyle dedi iş te bana da ver bslt felan dedi. Ondan da iyiyim belki o yüzden böyle dedi aç olduğu için ya da yarası vardır ne biliyim ama bende sorun yokmuş teşekkür ederim
Rica ederim bu kadar yazdığına göre gerçekten kafana takılmış bir durum ama senlik sorun yok
Tuz ister gibi saygısızlık yapıyolar ona sinir oluyorum
Normalleşti artık maalesef kitap okumak yerine p*rno izliyorlar
Evet doğru :/
Yani sorun yok takma kafana ve p*rno arada izlenir fazla olmadıkça 😅
Keşke yazabilseydin de cevap verebilseydik.
Burdan rastgele erkeğe
Önce iyi görünüp sonra böyle dedi
Kime anlatiyorsun
Burdan rastgele erkeğe
Önce iyi görünüp sonra böyle dedi
Popular çok üzmüş diye anlıyom bn
Tuhaf demekki anlattigin kişiler
Evet
Tanımadan bilgi veriyorum sonra üzüp gidiyorlar
Arada çıkıo çürkler
Olan olmuş
Bide sevdiğimle yaptıklarım anlattım durduk yere öyle dedi ben anlatırken birden. Eskiden bn 3skortum diye soru atıyodum onda bile yardım eden insan çıkıyodu. Neden böyle insanlar var? Amacı ne sence ben ona bişi yapmadım fikir almaya çalıştım sadece ve ooppu da değilim. Bende mi hata var diye düşündüm :/
Zamanımı çalıyolar okadar anlatmıstım
Değişik bi fikir çıkar belki diye
adamdır
Sevdiğim yakınım öyle yaparsa napmalıyım sence
sanki benim dediğimi dinleyip onu yapacaksın
Evet ben öğrenen biriyim
hiç inandırıcı gelmiyorsun
Abaza dan bile fikir alıyorum ben ister inan ister inanma sorum da o zaten 😊😀
o zmn yanlış yerdesin canım