Sevgilim beni önemsemiyor, zaman ayırmıyor diye ayrıldım. Hata mı etmişim?

Sevgilimle üç yıldır beraberiz aynı okuldayız. Uzun zamandır da aynı yerde staj yapıyoruz ilk teklif bana gelmişti sonra onuda oraya aldırmıştım. Şimdi başka bi iş yeri var sınavla alıyor. Ona çalışalım dedik. Aklıma öylesine bi soru geldi normalde benim derslerim daha iyiydi. Dürüst ol ya sen kazanır da ben kaybedersem dedim napıcaksın dedim. Benim gitmeyeceğimi biliyor. Burayı kim istemez kim gitmez dedi. Ben daha düşük maaşlı bi işte onunla kalmayı tercih ederdim şu an olduğumuz işte iyi zaten. Onun dışında erkek arkadaşlarıyla sık buluşuyor haftada en az iki falan. Ama biz uzun zamandır sadece okulda ya da işte görüşüyoruz. Ben de bunu ona söyledim. Onları kıskandığını biliyorum ama böyleyiz biz sürekli buluşmak zorundayım dedi. Benimle onlarla gittiği gibi denize havuza falanda gidemezmiş ahlak anlayışına tersmiş. Kötü hissettim madem artık hiç bişey paylaşamıyoruz önünde iyi bi fırsat çıktığında da gidebileceksin şimdi de olmayalım istemiyorum dedim ayrıldım. Ama pişmanım çok mu büyütüp sorun çıkarmışım sizce bi daha iletişim kurmaz mıyız çok mutsuzum
Sevgilim beni önemsemiyor, zaman ayırmıyor diye ayrıldım. Hata mı etmişim?
Cevapla