Hesabı hep sevgilim ödüyor acaba olumsuz bir izlenim bırakıyor muyumdur?

Çünkü şu an öğrenciyim ama o çalışıyor. Baba parasıyla ancak okuyabiliyorum ve diğer ihtiyaçlarımi karşılıyorum cafe gezme vs için param yok ama zaten her gittiğimizde bir tane içecek içiyorum o kadar başka bir sey aldırmıyorum. Yemek yiyelim diyor yok diyorum.
Hesabı hep sevgilim ödüyor acaba olumsuz bir izlenim bırakıyor muyumdur?
Cevapla