Eskiden hoşlandığım bir çocuk en yakın arkadaşımla şuanda sevgili. Arkadaşım bunu biliyordu ama çocukla aramızda bir şey geçmediği için önemsemiyor sanırım , çocuk arkadaşımla konuşurken bana da yazdı ben arkadaşımla konuşuyorsun dedim öyle bir şey yok aramızda dedi, ben bunu arkadaşıma da söyledim. Arkadaşım bana fikrimi sordu başta ben hoşuma gitmez dedim ama sonra sevgili oldular, çocuğu sevdiğim ya da kıskandığım için değil ama bu durum midemi bulandırıyor bir de ciddi düşünüyorlar yarın birgün Düğünleri olcak nasıl olcak bence iğrenc bir durum bu düşünce bile yeter bir zamanlar benim o çocuğu beğenmiş olmam ve onun da bana yazmış olması.
sizce ne yapmalıyım? Herkes ilişkimi keserdim diyor ama yılların arkadaşlığı ve çok emeğimiz var kafam karışık , böyle bi durum yaşayan var mı aranızda , varsa nasıl bir tutum sergilediniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer