Sizce neden tüm konuştuğum insanlarla konuşmamız kısa sürüyor?

Çevremdeki insanlara soruyorum sorun bende değil ama neden konuşma çok kısa sürüyor ve bitiyor diye, ya güzelsin ondan diyorlar ya da o insana mal diyorlar. Yakın sempatik biriyim ama yeni tanıdığım insanlara karşı aşırı cıvık tiplerden değilim, toxic hiç değilim. Sizce neden ve ilerisi için ne yapmam daha uygun olur?
Sizce neden tüm konuştuğum insanlarla konuşmamız kısa sürüyor?
Cevapla