Biriyle tanıştıktan sonra neden konuşma kısa süreli oluyor, nasıl düzeltebilirim?

İnsanlarla tanışmayı seviyorum fakat genelde birkaç gün konuşup ya görüldü yiyorum ya da engel. Neyi yanlış yaptığımı da bilemiyorum. Anlaşabildiğim zaman gayet dışa dönük samimi biriyim zaten ENFP 2w1 kişilik tipine de sahibim ama hala ne yanlış anlamıyorum. İnsanlarla iletişimimi nasıl güçlendirebilirim?
Biriyle tanıştıktan sonra neden konuşma kısa süreli oluyor, nasıl düzeltebilirim?
Cevapla