İşyerim zam yapacağız diyip 1.5sene bekletti verdiği para 12.500 grafikerim?

Grafikerim, matbaada iş yapıyorum. çıkacağım zaten de neden bilmiyorum işten çıkacağım için çok üzgün hissediyorum ço kalışmıştım buraya ama 12.500tl maaşı olur birde yanımda başka grafiker yok uzaktan biri çalışıyor sadece ekstra telefona da ben bakıyorum irsaliye faturada ben kesiyorum napsam?

İşyerim zam yapacağız diyip 1.5sene bekletti verdiği para 12.500 grafikerim?
Cevapla