Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Açıkçası hâlen onın hayatı ile ilgilenmen çok yanlış. O seni umursamıyor. Kaldı ki artık kendi hayatını kurmuş.
Bu durumu yaşaması da çok normal. Sonuçta yeni birisi ile evlendi. O kişinin hayatına ayak uydurmak zorunda.
Zaten o seni tanıyordu ve sende yaşadığın hayata razı geldin. Belki de istemesini bilmedin. Ama şu da var ki o kiminle evlense karşısındakinayak uydurmak zorunda.
Hayallerinin gerçekleşmemesine sakın üzülme. İnşallah seninde hayatına doğru bir insan girecektir
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSeni sevmemesinin nedeni çocuğunun olmamasından dolayı bir erkek baba olmayı elbette ister veya istemez onu bilemem fakat sırf çocuk yapmak içinde evlenilmez çünkü evlilik çocuktan ibaret değil. Kocan büyük hata etmiş neden dersen çünkü kocan şanslıydı onu seven bir kadın vardı, bu şans maalesef her erkekte de olmaz (bende olduğu gibi) sana diyebileceğimiz tek şey iyi bir psikolog bulman ve tedavi olup yoluna devam etmen.
13 Yorumla- +1 yıl
@soran sosyal medyada takip ediyor musun hala
- +1 yıl
Seni aldatmış kin tutman lazımken aşıksın öyle mi şimdi gördüm bende kendine eziyet ediyorsun farkında değilsin
- +1 yıl
Doğru kararı vermişsin hakkında hayırlısı
Yaşayacak tabi senden izin mi alacak. Adı üstünde eski kocan ne bekliyorsun ki yani oturup senin yasını mi tutacak. Sende biraz öyle ol o artık senin için bir yabancı olmalı kimle nerede ne isterse yapsın.
03 Yorumla
Soran+1 yılBeni aldatti ustelik onu bu kadar seviyorken...
Soran+1 yılOnu cok sevmistim ama
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılCanını sıkma bence seni hayatından çıkaran biri için üzülmene bile değmez. Bu saatten sonra bence yoluna bak derim. O seni sev emin ol bir başkasının yanında olmazdı şu an senin yanında olurdu diye düşünüyorum. Umarım yaptığı hatanın birgün farkına varır ama iş işten o zaman geçmiş olur diye düşünüyorum ben hep..
02 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim onu
- +1 yıl
Haketmemiş demekki senin o güzel sevgini. Ilerde seni kaybettiği için çok pişman olacak ama o zaman iş işten ne yazık ki geçmiş olacak. Bu devirde gerçekten sevenin kıymeti bilinmiyor ne yazık ki.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılunutursunuz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBuna karşıyım başkasını seviyorum deyip boşanmaya karşıyım ……
bu ne çocuk oyuncağı….
ama kadınlar bunu ister oldu….
çok şirket ortaklığı gibi bağlar var…. Fazlası takıntı gibi oldu…
eee pat umrunda değil ayrıldı… şımarıkıı
00 YorumlaKoca derdi yaşama derim yeni karıyla hayatının tadını çıkarsın sende o kurduğunuz yeni hayallerini başka bir erkekle evlen onunla yaşa boş ver bari yeni bir sayfaya merhaba de ve yeni hayatının heyecanı ile yaşa değmez bizi bırakan biri için
016 Yorumla
Soran+1 yılBaskasini istemiyorum
- +1 yıl
Ama bak o eşin seni terk etti ve bir baskasiyla evli... Yani bossss erkek milleti kadını kullanır kullanır sonra tekmeyi koyar bı bahane eder bosar babamda annemden bı kaç dönem okadar sıkılmış ki hep saçma sapan bir dertle bosamaya defalarca girişti şu an 3 ay önce de yaşadık bu durumu tabii on kere yaşadık bunu annem çok sessiz akıllı biri hiç laf sokmaz hiç konuşmaz ve çok korkar babamdan babamda zıttı yani anliycagin birini buldu mu babam ozaman başlıyor yok ben bosanicam diyerekten erkekler bu unutma birini helebi bulsun gör bak seni nasıl da fırlatıp atıyor iyide olsan
- +1 yıl
Bu tip erkek coooook ben bekarım evlenirsem hiç bir zaman guvenmiycemmm çünkü biz kadınlar kadar kendini kandıran bı topluluk yok oyuzdende kendimi hiç kandirmiycam hep tetikte ve baktım ki aldattı hadiiii baaaayyyy yeni koca gelsin bu kadar yeni koca erkeğe çok koyar aynı yeni karısı sana acı cektirdihi gibi
Soran+1 yılHa diyince evlenilmiyor biri cikmasi lazim karsima
Soran+1 yılYok asla zaten bulmam internetten
- +1 yıl
Hiç dert etme erkek seni boşadı diye aslında sende hiç bir sorun yok niyemi erkek işine gelince etrafımda çok gördüm duydum eşi güzel olmasada kadına çok güzelsin diyor işine gelince de erkekler sen bir kötü cevap verdin diye dünyanın en güzel olsan çok cirkinsin diyor ki bunu ben yaşadım arkadaşım çok aşırı güzel o çok agresif o erkeklere kötü konuşuyor onlara hiç yüz vermiyor diye kıza etmedikleri hakaret yok erkekler yani işlerine geldikleri gibidirler onlar atıyor güzel çirkin aramazlar bel altı arar onlar
- +1 yıl
Benim annem çok güzel ama kilolu babam bide birini bulmuştu kız bir anda baya kilo aldı babam yok kilo versin ben böyle beğenmiyorum falan filan sonra annem hastalandı KOAH oldu annem aniden 92 kilodan 65 kiloya düştü babam anneme canım aşkım ki demez ne olduysa o kızla ayrıldı anneme hep gel sohbet edelim anneme bir düşkün oldu sorma ki babam annemle gezmeyede gitmez zayıfladığı dan beridir geziyorlar falan filan ondan önce gerçekten annem koahken yapilicak bişey yok anneniz olucek neolduysada şimdi iyileştirmek için çabalıyor sen bu erkekleri kesinlikle anliyamassin
Soran+1 yılSeverek evlenmemis olsam uzulmezdim bu kadar
Soran+1 yılOyle galiba
+1 yılBunlar çok basit hayâller 8 yıl da az bir süre değil siz niye yapmadınız?
00 YorumlaKul kırar kader güler derler mutlaka çıkar sen kendi hayatına bak hakkını helal etme izle yaslan arkana kahveni iç için rahat olsun hiç bir hakkin kaldığını görmedim ben
01 Yorumla
Soran+1 yılHakkimi helal etmiyorum zaten
+1 yılEvet kötü bir durum fakat o adam artık sana odaklı değil. Kaldı ki seven adam neden başkası ile hayaller gerçekleştirsin? o kadına karşı mutlaka sevgisi vardır yoksa mümkün değil. Ayrıca kimse ebediyen sevecek diye bisey de yok. Mutlaka uyuşmayan noktalar vardı ki bu durum yaşandı.. Psikolojik destek al mutlaka çünkü belli ki kötü etkilenmişsin. Fakat üzülme dünya ondan ibaret değil. Elbette yokluğunu hisseder fakat zamanla..
01 Yorumla
Soran+1 yılUnutamiyorum onu
- Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı.
+1 yılSeni anlıyorum, bu durum berbat. Ama hayat devam ediyor, sen de devam etmrlisin. Kendini kapatma, illa ki iyi biri çıkar karşına
031 Yorumla
Soran+1 yılBen baskasini istemiyorum
- +1 yıl
Ömrün boyunca seni istemeyen ve umursamayan birinin arkadından ağlayamazsın
Soran+1 yılBeni seviyordu ama
- +1 yıl
Artık sevmiyor ama. Başkasıyla mutlu oldu ve onun dönmesi imkansız. Bunu kabullenmelisin önce
Soran+1 yılKabullenemiyorum iste bi zamanlar beni de cok seviyordu en azindan bana oyle demisti
- +1 yıl
Artık sevmiyor ama. Böyle şeyler olur. Bir zamanlar beni de çok seven biri vardı. Şu an başkasıyla evli. Yapacak bir şey yok. Hatat devam ediyor
Soran+1 yılZor cok zor
- +1 yıl
Biliyorum. Canının yandığını da biliyorum ama böyle devam edemezsin. Sana iyi gelecek bir şeyler bulmalısın
Soran+1 yılHobiler edindim kendime disariya cikiyorum vakit geciriyorum ama yine de onu cok ozluyorum
- +1 yıl
Yaşanmışlıklar var. Özlemen çok doğal. Ama geçecek. Tamamen aynısı olmasa da ben de yaşadım. Kalbim kırıldı ama devam ettim. Sen de iyileşeceksin zamanla
- +1 yıl
Kimse kimseyi zorla sevemez. Belki sizle evlenirken bile vardı. Emin olunmadan evlenilmez.
Soran+1 yılBiz birbirimizi severek evlenmistik o da beni seviyordu
- +1 yıl
Bak ama dönüp dolaşıp aynı yere geliyoruz. Tamam, ha deyince unutulup iyileşilmiyor ama senin de biraz çaba göstermen gerek. Adam artık seni sevmiyor. Hatta başkasıyla çocuk yapmış, o kadar sevmiyor yani. Bunu kabullen ve kendine gel artık
Soran+1 yılBunu zaten kabullendim
- +1 yıl
O zaman hayatını yaşa. Bırak giden gitsin. Sosyalleş biraz, yeni insanlarla tanış. Bu illa sevgili manasında da değil, genel manada sosyalleşmek iyi gelir insana.
Soran+1 yılSosyallesiyorum zaten ama ne yapsam ne etsem onu ozluyorum onu ariyorum
- +1 yıl
Fark ettim onu🙄
- +1 yıl
Biliyorum çok sevdiğini🥺
- +1 yıl
Hala mı?🙄
Soran+1 yılEvet hala
- +1 yıl
Elimden bir şey gelse keşke🥺
Soran+1 yılOlmuyor iste unutamiyorum onu
- +1 yıl
🥺🥺
- +1 yıl
Evlenmeye karar vermişsin. Buna çok sevindim. Umarım çok mutlu olursun😊😊😊
- 11 ay
Geçmiş olsun
Soran11 ayGecmedi
- 11 ay
Fark ettim
- 11 ay
Bildirim gonderme
- 11 ay
Ok.🤦♂️
- 11 ay
Bildirim neden geliyor!!
- 11 ay
Kapattığın halde geliyorsa sıkıntı vardır. Onun dışında, son kez yazmıştım. Daha gelmez, merak etme. İyi günler dilerim🙋♂️
+1 yılAyrılma sebebiniz neydi peki ve yeni eşiyle bunları yaptığını nerden haber alıyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılBizim cocugumuz olmuyordu bu da sorundu tabi evliligimize yansidi o da bi sure sonra baskasini seviyorum artik diyip cikti
- +1 yıl
Üzüldüm senin adına çocuk olmuyor diye seni terk etmesi güzel bir şey değil
Aşk İlişkileri konusunda 818 cevap paylaştı. Giden gitmiştir. Giden zaten hiç senin olmamıştır
06 Yorumla
Soran+1 yılBiliyorum o simdi baskasi ile evli ve cocugu var onun bana geri donmesini beklemiyorum ama sadece onu unutamiyorum iste
Soran+1 yılZor cok zor
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılmerak etme hayallerini yıkanların hayatları enkaza döner hiç dert etme hayat devam ediyor Allah karşımıza ne çıkarır bilemeyiz kader
02 Yorumla- +1 yıl
Abla evlenmeye karar verdin de aynı şeyleri yaşamayacağın ne malum?
- 11 ay
onu unutamaman normal çünkü yaşanmışlık var insanlar 5 dakika ayaküstü sohbet ettiği şahsı bile unutmaz
+1 yılÖnce onları takip etmeyi bırak. Sonra kendi hayatına devam et. Yanlış insanmış, dogru insani bul onunla bu hayalleri yaşa.
00 Yorumla
+1 yılÇok üzücü bir durum ama kendi hayatına bakmalısın artık
01 Yorumla
Soran+1 yılBakamiyorum
+1 yılÇok üzücü. Ben de üzüldüm. Ama yoluna bakman gerek. Sende hak ediyorsun yeni biri işe tanışıp mutlu olmayı.
00 Yorumla
+1 yılValla ben Ankara'da yaşıyorum sizin kim olduğunuzu asla bilemem ama o kadında tercih edilecek ne var keşke özelden resmini atsan
00 Yorumla
+1 yılYapabilecek bir şey yok toparlan ayağa kalk ve güçlü bir kadın ol zaman içerisinde neler kaybettiğini göster ona
01 Yorumla- +1 yıl
Onu unutmalı ve bu kararlılığı göstermelisin yapabilirsin
Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. giden gitmiştir. kendine yeni yol çizmelisin geçmişte kalma
014 Yorumla
Soran+1 yılUnutamiyorum onu
Soran+1 yılCok.
Soran+1 yılHayir
Soran+1 yılArtik hayatimda birini istemiyorum
Soran+1 yılBana yazigi onlar ettiler
Soran+1 yılAlakasi yok
+1 yılAdam sende aradığını başkasında bulmuş demekki. Sen daha çok üzülürsün
016 Yorumla
Soran+1 yıl:(
- +1 yıl
Sende artık hayallerini gerçekleştirecek başka birini bul
Soran+1 yılBen onun ile birlikte kurmustum ama
- +1 yıl
Artık o yok başkasıyla mutlu
Soran+1 yılBiliyorum ve bunu bilmek daha da uzuyor beni
- +1 yıl
Sen ne istşyosun sadece çocuk mu
Soran+1 yılOnun ile oldugum eski gunlere geri donmek istiyorum
- +1 yıl
O imkansız
- +1 yıl
Sana yeni aşk lazım
Soran+1 yılBaskasini istemiyorum artik
- +1 yıl
Onun dışında ne isyosun
Soran+1 yılBi yuvam olsun istiyorum cocugum olsun istiyorum beni cok seven esim olsun istiyorum
Soran+1 yılAnne olamiyorum ama
- +1 yıl
Hımm tedavilik durum var mı peki yazabilirsin istersen
Soran+1 yılYok maalesef
- +1 yıl
Üzüldüm senin adına o konuda ya ☹️
+1 yılHiçbir erkeğin gerçekten sevilmeyi hakettigini düşünmüyorum
21 Yorumla
+1 yılBu saatten sonra bunları düşünmenin ne önemi var ki kendi hayatına bak
00 Yorumla
+1 yıleger birliktwliginizde bi cocugunuz yoksa neden onu takip edipde canini sıkıyorsun seni mutlu edemeyen biri icin neden canını sikasinki sende kendinezamn ayir belki karsina daha iyi senon degerini bilen ya da snei anlayan biri çıkar
07 Yorumla
Soran+1 yılCocuk yok
- +1 yıl
bence onun hayatinda ne oldugunu izlemek yerine send ekendi hayatina bak ve daha guzel bi hayatin olabilir bu senin elinde
Soran+1 yılOnun yasadigi hayattan daha guzel bir hayatim olamaz bu mumkun degil
- +1 yıl
nerden biliosun
- +1 yıl
bukadar umutsuz yasama bence
Soran+1 yılCocuk sahibi olamiyorum bu yuzden cekirdek aile sevgisini cocuk sevgisini asla tadamam evlensemde
- +1 yıl
valla nice insnalar var tipta cocuk sahibi olamassin diyip 5 sene sonra cocugu olan 10 sene sonra cocugu olan cok insan var oyuzden bence bazi seyleri akışına birakmak gerek hem olmas abile evlat edinebilirsiniz
+1 yılUzaktan izlemeyi bırak ve sende hayatını kur
00 Yorumla
+1 yılyaptığı yanına kalmaz boş ver sende ondan daha yakışıklı koca bulmaya çalış çatlasın
02 Yorumla- +1 yıl
kadın birini bulunca emin ol çatlar 😂
Demekki seni istemedi haketmedi sevmedi kendini üzmeye değmez
00 Yorumla
+1 yıleh senin yarım bıraktığını başkası tamamlar , normal.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAsil soru onları stalklamayi bırakıp kendi hayatını yaşamayı ne zaman düşünüyorsun?
Yazık bu kadar ezik olmayin01 Yorumla
Soran+1 yılCok seviyordum onu
+1 yılBu dünyada insan her şeye alışır. geçecek bu hislerin.
00 Yorumla
+1 yılAllaha havale et, yoluna bak. Sen de hayatına birini al, etraf erkek kaynıyor.
01 Yorumla
+1 yılLan üzüldüm harbi ama inşallah geçer sende mutlu olursun umarım
01 Yorumla- +1 yıl
İyi olacağına inanıyorum
Önüne bak sen, yeterince sevseydi zaten onları senle yaşardı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 514 cevap paylaştı. Adınıza çok üzüldüm. Herkes yaşattığının 2 katını yaşar umarım.
00 Yorumla
+1 yıl8 yıl neden yapmadiniz hayal. ediyorsun madem birbirinizi sevmiyor muydunuz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 581 cevap paylaştı. sen hep soruyorsun bu soruyu, unut artık onu, yapıcak bişey yok
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Gel bizde senle yapalım gerçekten benim hayallarde iptal oldu sen gibi
00 YorumlaSeni istemeyini sende istemeyeceksin hayatına yoluna bakacaksın.
00 Yorumla
+1 yılBol bol dua et ağlamaktanda hiç çekinme sizin kadar büyük ayrılıklar yaşamadım belki ama hepsini ağlayarak atlattım, sanki ağladıkça o gözyaşlarıyla birlikte dertlerimde akıyordu. Allah gönlüne ferahlık versin
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Unutmaya çalış böyle daha fazla zarar göreceksin o hayatını yaşarken sen perişan olacaksın
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynı şeyi ben de yapacam 2 ay önce bosandim ben bulsam adam akıllı bir kadını evlenip hayallerimi gerçekleştirecem.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHer gece farklı birisiyle yatar alem yapardım sen işi bilmiyorsun
00 YorumlaBugün böyle evet. Ama yarın sen çok daha iyilerine sahip olabilir ve yaşayabilirsin. Bunun için seni motive edecek şeylere odaklan ve yükselişe geç. Olay bu. Asla aşağı bakma, düşersin!
00 YorumlaÇok berbat... Kalbe söz geçemez.. yazık kaybolan yıllar. En iyi o günden sonra bütün haber kaynaklarını ve iletişimini kesmen olurdu.. belliki unutamamissin. Uzuldum sizin adınıza.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9b cevap paylaştı. Belki senin için böylesi daha güseldir. üzülme dogru insanla sende bi evlilik yaparsın
00 Yorumla
+1 yılSon zamanlarda kullanmaktan dolayı zevk duyduğum cümlemi paylaşacam sizinle ‘Adam olsaydın da sahip çıksaydın’ ablam
00 Yorumla
+1 yılSende guzel seyler yasa ki onun yasayamadigi aklinin ucuna gelmeyen seyler i yasaki imrensin
01 Yorumla
Soran+1 yılMumkun degil artik
Sen de boş durma. Kurduğun hayallerde başrol oynayabilirim.
00 Yorumla
+1 yıldertleşebiliriz istersen seni çok anlıyorum mesaj at
00 YorumlaHayatına bak kendine zindan etme olan olmuş artık
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı.
+1 yılNeden ayrildiniz. Seninde kabahatin olmali.
026 Yorumla
Soran+1 yılBizim cocugumuz olmuyordu bu da sorundu tabi evliligimize yansidi o da bi sure sonra baskasini seviyorum artik diyip cikti
- +1 yıl
Buyuk problem. Sende evlenene kadar bilemezsin. Kadinlar cok guvenilmez ve yalancilar. Oyle birsey sanmistim.
Soran+1 yılBen onu cok sevmistim ama
- +1 yıl
Bazı gerçekleri kabullenmek gerek. Adam baba olmayı kafaya koymuş. terside olabilirdi.
Soran+1 yılBende anne olmak isterdim ama sirf bunun icin beni terk etmesi
- +1 yıl
Ben bunu evlenmeden once bilmedigi surece kimseyi suclayamam. Bu onemli bir karar.
Soran+1 yılBendee bilmiyordum kisir oldugumu evlendikten sonra ogrendim
- +1 yıl
Bence kararina saygi duy.
Soran+1 yılKeske o da benim durumuma saygi duysaydi
Soran+1 yılCok sevmistim onu
- +1 yıl
Senin durumun öbemli ama adam cocuk istiyor. Saygı göster.
Soran+1 yılHaksiz demedim ki zaten bende isterdim elbet bir cocugumuz olsun hemde herseyden cok isterdim ama sirf bunun icin kac yillik evliligimizi bitirmesi hic hatrimin olmamis olmasi...
- +1 yıl
Bu hatırlık bir konu. Bende boyle bir karar verebilirdim. Senin adına zor ama saygı duy. Adamıda cok suclama.
Soran+1 yılBeni tedavi ettirmeye cok ugrasti cok tup bebek denedik ama olmadi iste anne de olamadim kocam da yanimda kalmadi artik
- +1 yıl
Bak adam herseyi yapmış. Dahada saygımı kazandı. Bence unut onu artık. En iyisi bu senin icin. Bak anne olamamak çok zor. Tekrar evlilik dusunuyorsan bu durumu durustce konus. Bence başka bir yol seç. Mahvetme kendini.
Soran+1 yılEvlenmeyim mi yani
- +1 yıl
Baska birini bul ama dürüst ol. Kabul ederse evlen tabii.
Soran+1 yılBen her halukarda durust olurum ama evlenebilecegimi dusunmuyorum yani birinin kisir bi baskasini kabul edecegini dusunmuyorum elinde sonunda cocuk isteyecek ve ben herseyi sil bastan yasayacagim
Soran+1 yılHem onu unutabilir miyim bilmiyorum ki...
- +1 yıl
Duygusal bir durum. Kolay değil ama bu gercege alısmalısın.
Soran+1 yılBiliyorum o artik evlendi ve cocugu da var ondan artik hoc bisey beklemiyorum gercekten beklemiyorum sadece bu yaptigini asamiyorum
- +1 yıl
Simdi oldu. Yas kac hocam.
Soran+1 yıl..30um
- +1 yıl
Çok gencsin. Meslegin var mı
Soran+1 yılYok
Soran+1 yılEv hanimiyim
Aşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. Sizde eksik olan neydi de bosandiniz
06 Yorumla
Soran+1 yılCocuk
- +1 yıl
Kimde kaynaklı senden dolayi mi oldu çocuk?
Soran+1 yılBenden dolayi
- +1 yıl
İstemediğin için mi hatsamiydin yoksa... kusura bakma özel sordum böyle burdan açık açık
Soran+1 yılYumurtaliklarimda sorun vardi
- +1 yıl
Hadi ya ama bunun için de ayrılmaz ki insan.. fizik olarak da mı iyi değildin?
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılBu ne kadar güncelleme?
00 Yorumla
+1 yılArtık onlar geçti şimdi önüne bakma zamanı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılHain kostok koca xd
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
u +1 yılZaten sen sütten çıkmış ak kaşıksındır kesin
01 Yorumla
+1 yılNerede hata yaptın?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yıldemekki seni sevmemiş
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılSende kadın olsaydın keşke kocana
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Belkide senin için daha iyidir
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılc9cugunuz var mi ortak
06 Yorumla
Soran+1 yılYok
Cevap sahibi+1 yılduygusal varliklariz biz insan oglu, ama hayatina bakmalisin.. hemen evlen demiyorum, yangindan kacarken doluya tutulma, biraz tani.. ama eski esin zaten seni unutmus yoluna bakiyor.. sen de hayatina devam etmelisin
Soran+1 yılInat olsun diye istiyorum ama hata yapiyorum dimi
Cevap sahibi+1 yılsakin ha yapma... artik hayatina devam etmelisin... o adam sana uygun degilmis.. hayatina bak.. dunya yasamaya deger ve cok guzel olabilir. yeniden sev, yeniden evlen. benim bir arkadasim, esinden bosandi, cocugu yoktu. Sosyal medyadan ortaokul arkadaslarindan biriyle eklesti, sohbet muhabbet derken, sevdi yeniden ve evlendi
Soran+1 yılBana yaptiklari yanina kar mi kalsin
Cevap sahibi+1 yılAllaha bırak..
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
+1 yılYemeyenin malını yerler.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyrılmışsın bitmiş gitmiş önüne bakmalısın
021 Yorumla
Soran+1 yılUnutamiyorum onu
Cevap sahibi+1 yılO başkasına ait başkasını seviyor bidenem
Cevap sahibi+1 yılSeni sevse neyse
Soran+1 yılBeni de seviyordu
Cevap sahibi+1 yılBide çocuğun olmadı diye mi bıraktı seni?
Eee çocuğu olmayan kadınları bırakmayan kocalar da var
Hangi erkeği sevmeli o zaman?
Veya bu herifi aklından bi an evvel çıkartmalı mı? Sen söyle
Cevap sahibi+1 yılBiliyorum sevene zor ama başarabilirsin kendini daha çok severek sen daha önemlisin
Soran+1 yılNe guzel hayaller kurmustuk birlikte cok mutlu olacaktik he0
Cevap sahibi+1 yılHala takılı kalıyorsun
Kalma düşünme dirayetli olman lazım
Cevap sahibi+1 yılGururlu ol artık
Soran+1 yılO simdi karisi ile cocugu ile mutlu ben burada yanliz
Cevap sahibi+1 yılUnuttun mu
Soran+1 yılUnutmadim yaptiklari hala aklimda ama sirf ona inat karsilastigim ilk kisi ile nilah masasina oturacagim bunu o istedi ve hakketi
Cevap sahibi+1 yılNe kadar süre oldu görüştünüz mü hiç
Soran+1 yılEski esimle mi
Cevap sahibi+1 yılEvet
Soran+1 yıl3 yil oldu bosanali ara ara disarida karsilastik yeni esi ile cocuklari ile gordum ama bende ilk buldugum adam ile nilah masasina oturup onun karsisina yeni esimle cikmazsam insan degilim
Cevap sahibi+1 yılSen ona aşık mısın hala
Soran+1 yılGaliba...
Cevap sahibi+1 yılAh yavrum
Yapma bunu kendine
Sen daha değerlisin beeee
Cevap sahibi+1 yılErkeklerin ağzına tüküreym
Hem araya başka kadın girmiş lütfen s. et şunu
Soran+1 yılBaskasi ile olursam unuturum onu iste hem onume bakmami istemiyor muydun
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılSende hemen başkasıyla yap bunları
00 Yorumla - Devamını Gör (19)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer