Oğlak kadınları gelecek kaygıları çeken hayata gerçekçi bakan maddi açıdan asla risk istemeyen güvenilir aldatmayan kaygılı karamsar olumsuz negatif enerjileri bitmeyen bir burçtur. Ailesine karşı zaafları olan bu burç aile sözünden çıkmazlar bu yüzden ilişkileri hep sarsıntılı geçer.
Valla illa Eddie şart değil dhgnzhc oyuncusu da olur biraz araştırdım adamı aslında Eddie'ye benziyor kişiliği işte durup dururken bir adamın elini falan yalıyor tam Eddie'lik hareketler hbbxjgjc ama Eddie gibi çok güzel tarzı var mıdır onu bilemem
Mantıklı düşün bu aşk Platonik. Yani sana bir faydası olmayan bir aşk. Sevgilin iyi bir insan ise bence onu ilgisiz sevgisiz bırakma. O varken başkasını hayal etme. Sevdiğinin sesi seni daha mutlu etsin.
Bir de sana spoiler vermiş olayım işte Eddie dizi karakteri ve dördüncü sezonda diziye girdi o sezona kadar favorim başkasıydı ama Eddie kadar sevmiyordum sonra Eddie'ye aşık oldum ve Eddie sezonun sonunda öldü. Onun ölümüne ağladığım kadar başka bir şeye ağladığımı hatırlamıyorum. Abartısız bir saat aralıksız dizlerimi döve döve ağladım.
Bak sen psikolojik olarak melankolik bir platonik aşk içindesin yani gelecekte sana hiçbir faydası olmayacak ve bunun için birilerinin kalbini kırdığın bir düşünce içerisindesin. Bende yengeç burcuyum ve sevgilini çok iyi anlıyorum. Eski nişanlımda oğlak burcu kadınıydı ve saçma sapan bir insandı. Sevgilini daha iyi anlıyorum ayrılmanız içinde hayırlı olur sende eddiye aşık olup ömür boyu onun sesini açıp uyumayı tercih edebilirsin.
Ay internette Eddie'nin öpüşme sesini buldum çok güzel aklıma bir fikir geldi perşembe günü sevgilimle buluşacağız ben de Eddie'yi düşünerek onu öpeceğim
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim benimle telefonda konuşarak uyumak isterken onu reddedip bunu dinleyerek uyuyakalacak olmam beni kötü birisi yapar mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İlginç bir asmr deneyimi.
Daha önce sevgilimle de telefonda konuşarak uyudum bilmiyorum bunu dinlerken kalbim bir hızlı çarpıyor onun seslerineyse sinir oluyorum
Bu videodaki sese biraz aşık olmuş veya hoşlanmış gibisin. Çünkü temiz uyuyor eleman 😂
Yok adama aşığım aslında yaaa
Aşık olduğum bir dizi karakteri de
Sevgilimi oyuncusuyla bile değişirim hfkfhglb
Çok tehlikelisin ha burcun nedir senin
Oğlak
Oğlak kadınları gelecek kaygıları çeken hayata gerçekçi bakan maddi açıdan asla risk istemeyen güvenilir aldatmayan kaygılı karamsar olumsuz negatif enerjileri bitmeyen bir burçtur. Ailesine karşı zaafları olan bu burç aile sözünden çıkmazlar bu yüzden ilişkileri hep sarsıntılı geçer.
Bir de her gece bununla uyuyacağımmm onun için youtube preminium bile aldımmm
Oğlak burcu olmadığımı öğrendim teşekkürler
Oğlak olduğundan şüphe ettim zaten oğlaklar asla aldatmazlar sen ise sevgilini başkasına değişebilirsin 😄
Ay ben ona dedim ama ya Eddie gibi ol ya da ayrılalım o da ikisini de yapmadı ben de Eddie'nin sesini dinleyip uyuyorum zvgjdjjl
İlginç bir fantezi bu başkasının sesiyle uyuma asmrı. İlk defa görüyorum.
Valla illa Eddie şart değil dhgnzhc oyuncusu da olur biraz araştırdım adamı aslında Eddie'ye benziyor kişiliği işte durup dururken bir adamın elini falan yalıyor tam Eddie'lik hareketler hbbxjgjc ama Eddie gibi çok güzel tarzı var mıdır onu bilemem
Bir de ben bunu asmr olarak görmüyorum sanki gerçekten Eddie benim sevgilimmiş gibi görüyorum
Bende geçici bir zevk. Bu değilde normal asmr videoları açıp uyurdum bende sonra geçti gitti ara sıra iç gıdıklanması yarattığı için açıyorum
Ben Eddie'ye aşık olduğum için
Mantıklı düşün bu aşk Platonik. Yani sana bir faydası olmayan bir aşk. Sevgilin iyi bir insan ise bence onu ilgisiz sevgisiz bırakma. O varken başkasını hayal etme. Sevdiğinin sesi seni daha mutlu etsin.
Her şeyden kavga çıkarıyor falan bunaldım artık zaten ayrılmayı planlıyorum
Onun burcu ne
Bunun yanında Eddie'nin sesini dinlemek için youtube preminium aldımmm
O yengeç
Bir de sana spoiler vermiş olayım işte Eddie dizi karakteri ve dördüncü sezonda diziye girdi o sezona kadar favorim başkasıydı ama Eddie kadar sevmiyordum sonra Eddie'ye aşık oldum ve Eddie sezonun sonunda öldü. Onun ölümüne ağladığım kadar başka bir şeye ağladığımı hatırlamıyorum. Abartısız bir saat aralıksız dizlerimi döve döve ağladım.
Bak sen psikolojik olarak melankolik bir platonik aşk içindesin yani gelecekte sana hiçbir faydası olmayacak ve bunun için birilerinin kalbini kırdığın bir düşünce içerisindesin. Bende yengeç burcuyum ve sevgilini çok iyi anlıyorum. Eski nişanlımda oğlak burcu kadınıydı ve saçma sapan bir insandı. Sevgilini daha iyi anlıyorum ayrılmanız içinde hayırlı olur sende eddiye aşık olup ömür boyu onun sesini açıp uyumayı tercih edebilirsin.
Evettt Eddie'nin sesiyle uyumakkkkkk>>>>> her şey
Sen kafayı sıyırmışsın.
Eddie de benim gibi deli ona tam olarak bu yüzden aşığım
Birgün bu fantezin sona erecek ve o yengeç burcu sevgilinin kalbini kırdığın için pişman olmayacaksın çünkü oğlak burcu kadınsın dostum
Pişman olacaksın diye okudum ilk başta
Olmazsın
Ay internette Eddie'nin öpüşme sesini buldum çok güzel aklıma bir fikir geldi perşembe günü sevgilimle buluşacağız ben de Eddie'yi düşünerek onu öpeceğim
Harbi karaktersizsin neyse yazmayı bıraktım
Yapar
Neden ki