Benim hatalarım neredeyse hiç olmadı onun çok defa oldu hepsini affettim
Sizi cepte gören bir kıza ne olursa olsun yazmamak ne gibi sonuçlar getirir?
Benim hatalarım neredeyse hiç olmadı onun çok defa oldu hepsini affettim
Tecrübeli arkadaşlar paylaşabilir mi
Eğer karşıdaki kişi seni sadece cepte görüyor ve hiçbir umut vermiyorsa boşa uğraşma ama umut veriyor yine de emin olamıyorsan şansını bir zorla bir şey kaybetmezsin.
Cevap
2Cevap
Ben umursamam
Cepte görürse yüz vermez. İlgisiz ol başkalarıyla takıl.
kızın ilgisi başkasına gider
o zaman sen başkasına ilgli ver
ilgi budalasıysa siniri bozulur
aşıkmısın sen
yaz ilgisizliğin devam edicekse yorma beni de
o sna ilgisiz olduğu için cazip geliyor
hataların olmadı mı
kusur da bu ya
kalırdı biliyormusun biz kadınlar ap talız
takılma bak erkek kardeşim var onla yaşıtsın abla gibi tavsiye veriyorum illa başkasına git demiyorum ama takılı kalma çıkar aklından
aklını meşgul ediyor başkasıyla olduğunu öğrenmesin hayatını gizli tut
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?