Şimdiye kadar 5 evlilik yaptım, en uzunu 6 ay sürdü. Sevgililikte sorun yok, 3-5 yıl kalıyorum sorun yok ama iş evliliğe gelince erken boşaniyorum. Neden acaba? Bunun bir çözümü var mı?

Şimdiye kadar 5 evlilik yaptım, en uzunu 6 ay sürdü. Sevgililikte sorun yok, 3-5 yıl kalıyorum sorun yok ama iş evliliğe gelince erken boşaniyorum. Neden acaba? Bunun bir çözümü var mı?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence sen hep bekâr takıl 😄sevgililikte pek uzun sürmüyormus zaten 😄
Hürmüzü geçmeyi düşünüyorum 😂
😄😄😄😂😂
Rekor bende olmalı. Kaç yüz yıldır 7 kocalı hürmüz vardı birkaç yüzyıl da 9 kadınlı Perla desinler 😂😂 Namımız yürüsün :)
Ahaha çapkın adam sjs
Estağfurullah, çapkın adam diye bişey yoktur. Alternatifler arasından doğru olanı bulmaya çalışan araştırmacı ruhlu erkek vardır. 😂😂
He he 😂 kesin kılıfa bak 😂
@27esmerim AR-GE çalışması yapan bir adama böyle bir suçlama anca Türkiye'de olur ve kabul edilemez. Ayıp ayıp 😂😂
Ne ayıbı 😂 doğrular
İşte BEY'ler pardon beyinler bundan göç ediyor bu ülkeden 😂
Gelmemek üzere gitsinler bari 😃
Olur mu? Tatillerde gelip EURO'ları ezmek lazım 😂
Yoksa naparlar acaba 🙄😃
Evlenme
İnsan 6 ay evli kalmaya nasıl sabredebilir, şaşkınım! Bir ay evli kalmak ideal süre, uzatmamak lazım.
De mi? 🤪
Hahshhshhs 😂😂😂
Artık inzivaya çekilmelisin 😂😂
Yok ya, 6. İçin hazırlıklara devam. Seda'dan neyim eksik? 🤪
Giden paralara acıdım şu anda 😂
Haaa, bişey değil ya, bir kaç tarla parası yedim o kadar 😂
Sen bi 5 yıl daha böyle takıl 50 den sonra pilin biter zatiiii
Benim orjinal pil bitse de yedek pil teknolojisi gelişti artık @masakocaayii 😂😂
Yedek pil herkeste olur bi albenisi olmaz🤪🤪🤪
Niye orjinal pil de herkeste var ama 😂😂
Ayrıca yedeği duracell alırsan orjinalinden de eyi deyollaaaaaaaaa😂
Tövbe yrabbim😄
Nikaha alerjin olabilir bi doktora mı gitsen
Kesinlikle , gittim zaten alerji için deloday verdi ama çok geç kalmışsın dedi. Erken teşhis olsa 2. de durdururduk dedi :)
Çok üzgünüm senin adına
Valla Seda gibi 7-8'e kadar gideceğiz anlaşılan 😂
Seda’yı da geçersin güveniyorum sana
Tek rakibim THY 😂
Evlenmeyeceksin 😅
De mi? Sevgililikte kalmam lazım😂
Erken boşanmaya tek çözüm bu. 😏
5 evlilik mi şakadan bu soru değil mi 😄
Hayır, aslaaaaaaaaaaaaaa😂
şaka mı bu soru
Öyle bişey 🤪