Sevgilime fake hesaptan yazdım tanışmak için sevgilin var mı diye sordum yok dedi kendini tanıttı instagrama geçelim dedim tamam?

Dedi hesabını da verdi sonra bunları geldi bana söyledi bana bir kız yazdı önceki yazan fake kız olduğunu falan düşünüyorum dedi daha öncede iki defa yine yapmıştım ama buna takılıp neden yapıyorsun diye sormayın uzak mesafe ilişkim var ve kimseye güvencim yok sizce ne yapmalıyım instagramı falan vermiş olması benim mesajıma cevap vermeden kızla mesajlaşması çok soğuttu kendinden

Sevgilime fake hesaptan yazdım tanışmak için sevgilin var mı diye sordum yok dedi kendini tanıttı instagrama geçelim dedim tamam?
Cevapla