Eşimle boşanıyoruz, arkadaşımdan hoşlanıyorum. Bu yaptığım doğru bir şey mi?

Bir yıldır eşimle ayrı yaşıyoruz ve hiç sevgimiz kalmamıştı, bir ay sonra boşanıyoruz. Bir arkadaşından hoşlanıyorum sanırım, ne yapacağım? Uzun zamandır kontrol etmeye çalışıyorum ama yalnız kaldım diye mi yoksa gerçekten hoşlanıyormuyum bilmiyorum. Her zaman okurum şimdi ilk defa ben yazıyorum. Lütfen cevap verirken kırıcı olmamaya çalışın doğru olmadığını bende biliyorum birinin bu doğru değil boşluktasın demesine ihitiyacım var sanırım

Doğru
Yanlış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eşimle boşanıyoruz, arkadaşımdan hoşlanıyorum. Bu yaptığım doğru bir şey mi?
Cevapla