Her gün mesaj atıyor ama dostum diye hitap ediyor. Mantıklı mı bu?

Arkadaş olarak görüyorsan niye her gün bir bahane bulup yazıyorsun ya da hikayeme yanıt veriyorsun ya da hoşlaniyorsun niye dostum diyorsun? Mantıklı açıklaması olan var mı?

Her gün mesaj atıyor ama dostum diye hitap ediyor. Mantıklı mı bu?
Cevapla