şimdi bak son 2-3 günün mesajlarına sen kaç defa mesaj başlatmışsın o kaç defa mesaj başlatmış. Eğer tüm mesajları sen başlatmışsan çocuğun rahat edeceğini garanti ederim. Ben buradayım bekliyorum bakalım günlük ortalama mesaj başlatma sayın kaçmış :D
O başlatıyo hep arayıp soruyo sürekli her boş anında. Ama bana değer vermiyo telefonu yüzüme kapatıyo ilk baştaki kadar ilgili değil. Ona aldığım hediyeyi bozmuş bugün daha kullanılır hale getirdim diyo bide. Tahammül edemiyorum bugün beni çok ağlattı. Artık biraz kendine gelsin istiyorum.
Ben rakam bekliyorum sen yorum yapıyorsun. Ama ek olarak takıntı da bir problemdir. hediye bozulabilir, düşebilir kırılabilir tamir de edilebilir. Telefonu yüzüne kapatıyorsa demek ki boğmuşşsun çocuğu hatta senden bıkmış ayrılmaya yol yapıyor. Anlaşamıyorsanız ayrılın dünyada erkek bitmedi nihayetinde. Dünya daha yaşanılır bir yer olmasından şikayet ediyorsanız tanıştığınız gibi ayrılmayı da bilmek lazım.
Ayrılmak istiyosan söyle dedim ben kimseyi zorla tutmuyorum yeterki bana böyle davranma dedim. Hayır ben seni seviyorum ne ayrılması diyo. Ama hediyeyi kendi bozmuş. Ve cidden sürekli Kötü davranıyor. Sevmesem ayrılırdım ama çok seviyorum. Bi yandan da biraz beni merak etsin istiyorum ondan böyle yapmak istedim
Arkadaşım insan kötü davranıldığı yerde duruyorsa psikolojik olarak sorunludur. Ya takıntılıdır ya da başkasını bulamam diye kaybetme kaygısından saçmalıyordur. Her iki durumda da senin ayrılman lazım. Gerekiyorsa randevu al psikoloji kliniğinden bi ara verin biraz düşünün sonra tekrar değerlendirirsiniz. dünyada erkek de kadında bitmiyor. 8 000 000 000 insan var.
Psikologla görüşüyorum zaten başkasını bulamamaktan korkmuyorum bir sürü erkek peşimde zaten. Seviyorum ya seviyorum niye anlamak istemiyorsun ki keşke sevmeseydim ama sevdim
seninkisi takıntı sevgi böyle bir şey değil. tokat atınca sevdiğinden tekme atınca sevdiğinden dövünce sevdiğinden bıçaklarsa sevdiğinden öldürürse de sevdiğinden sevgi böyle bir şey değil. Seven insan karşısındaki incinecek yüzüne telefonu kapatmaz. Seninkisi takıntı bunu kabul et ve ayrıl bitir. Hem kendine hemde çocuğa eziyet etmeyi bırak imkanın varsa bir kaç ay farklı bir yerlere git. kafanı toplarsın
Hatalı ama beni çok kırdı bu gece aradı ben konuştum konuştum sonunda bana şey dedi yarın cevaplasam olur mu çok uykum var dedi. Bende peki iyi geceler dedim. Beni erteledi bende onu ertelemek istiyorum. Çok değersiz ve saygısız davranmaya başladı
Oyle davraniyorsa komple kes sen de konusmayi, yani bebrk gibi kizsin bir tane hanzo yzunden kendini uzmeye degr mi, belki de sen ona cok deger verdigin icin sana bu kadar kotu davramiyor
Evet ona çok değer verdiğim için kötü davranmaya başladı. İlk başlarda onu umursamadığımda ağlıyodu ayrılma benden diye. Şimdi cepte görüyo. Seviyorum o yüzden biraz ders vermek istiyorum yoksa ayrılırdım zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence rahat eder çocuk
HAHAHAHHAHAHAHAHAHA sağol ya
şimdi bak son 2-3 günün mesajlarına sen kaç defa mesaj başlatmışsın o kaç defa mesaj başlatmış.
Eğer tüm mesajları sen başlatmışsan çocuğun rahat edeceğini garanti ederim. Ben buradayım bekliyorum bakalım günlük ortalama mesaj başlatma sayın kaçmış :D
O başlatıyo hep arayıp soruyo sürekli her boş anında. Ama bana değer vermiyo telefonu yüzüme kapatıyo ilk baştaki kadar ilgili değil. Ona aldığım hediyeyi bozmuş bugün daha kullanılır hale getirdim diyo bide. Tahammül edemiyorum bugün beni çok ağlattı. Artık biraz kendine gelsin istiyorum.
Ben rakam bekliyorum sen yorum yapıyorsun.
Ama ek olarak takıntı da bir problemdir.
hediye bozulabilir, düşebilir kırılabilir tamir de edilebilir.
Telefonu yüzüne kapatıyorsa demek ki boğmuşşsun çocuğu hatta senden bıkmış ayrılmaya yol yapıyor. Anlaşamıyorsanız ayrılın dünyada erkek bitmedi nihayetinde.
Dünya daha yaşanılır bir yer olmasından şikayet ediyorsanız tanıştığınız gibi ayrılmayı da bilmek lazım.
Ayrılmak istiyosan söyle dedim ben kimseyi zorla tutmuyorum yeterki bana böyle davranma dedim. Hayır ben seni seviyorum ne ayrılması diyo. Ama hediyeyi kendi bozmuş. Ve cidden sürekli
Kötü davranıyor. Sevmesem ayrılırdım ama çok seviyorum. Bi yandan da biraz beni merak etsin istiyorum ondan böyle yapmak istedim
Arkadaşım insan kötü davranıldığı yerde duruyorsa psikolojik olarak sorunludur.
Ya takıntılıdır ya da başkasını bulamam diye kaybetme kaygısından saçmalıyordur.
Her iki durumda da senin ayrılman lazım. Gerekiyorsa randevu al psikoloji kliniğinden
bi ara verin biraz düşünün sonra tekrar değerlendirirsiniz.
dünyada erkek de kadında bitmiyor. 8 000 000 000 insan var.
Psikologla görüşüyorum zaten başkasını bulamamaktan korkmuyorum bir sürü erkek peşimde zaten. Seviyorum ya seviyorum niye anlamak istemiyorsun ki keşke sevmeseydim ama sevdim
seninkisi takıntı sevgi böyle bir şey değil.
tokat atınca sevdiğinden
tekme atınca sevdiğinden
dövünce sevdiğinden
bıçaklarsa sevdiğinden
öldürürse de sevdiğinden
sevgi böyle bir şey değil.
Seven insan karşısındaki incinecek yüzüne telefonu kapatmaz.
Seninkisi takıntı bunu kabul et ve ayrıl bitir. Hem kendine hemde çocuğa eziyet etmeyi bırak
imkanın varsa bir kaç ay farklı bir yerlere git. kafanı toplarsın
Peki dediklerini dikkate alacağım sağol 🙏🏻
Ters tepebilir ama bir dene
Hatalı ama beni çok kırdı bu gece aradı ben konuştum konuştum sonunda bana şey dedi yarın cevaplasam olur mu çok uykum var dedi. Bende peki iyi geceler dedim. Beni erteledi bende onu ertelemek istiyorum. Çok değersiz ve saygısız davranmaya başladı
Oyle davraniyorsa komple kes sen de konusmayi, yani bebrk gibi kizsin bir tane hanzo yzunden kendini uzmeye degr mi, belki de sen ona cok deger verdigin icin sana bu kadar kotu davramiyor
Evet ona çok değer verdiğim için kötü davranmaya başladı. İlk başlarda onu umursamadığımda ağlıyodu ayrılma benden diye. Şimdi cepte görüyo. Seviyorum o yüzden biraz ders vermek istiyorum yoksa ayrılırdım zaten
İstersen ben sana unutturabilirim ciddiyim, bana yaz, bebek gibi tutayim seni, boylrsi yuzunden canini sikma
Yok sağol