Hiçbir erkeği beğenmiyorum kusursuz olsun istiyorum bu yüzden sevgilim olmuyo mükemmeli beklediğim için herkesi geri çeviriyorum?

Herkesin amacının farklı olduğunu bildiğim için ilişki istemiyorum bi yandan da gerçekten sevdiğim birisi olsun istiyorum ama kritlerlerime uyan kimse karşıma çıkmıyo hiç sevgilim de olmadı tek ben mi böyleyim
Hiçbir erkeği beğenmiyorum kusursuz olsun istiyorum bu yüzden sevgilim olmuyo mükemmeli beklediğim için herkesi geri çeviriyorum?
Cevapla