Eski sevgilim ayrıldığımız için çok pişman ama gururunu yenip yazmıyor. Ben de onu çok özlüyorum, ne yapmalıyım?

Biz erkek arkadaşımla 4 ay çıktık sonra ayrıldık 3 ayın sonunda gece rüyamda onla evlendiğimi ve çok tatlı bi erkek çocuğumuz olduğunu gördüm gülüp gözlerimin içine bakıyodu ben yeni doğum yapmıştım başımdaydı sonra sabah uyanınca çok mutlu oldum mutluluktan ağladım rüyam gerçek gibiydi. Sonra aradan 2 gün geçti sevgilimle tekrar konuşmaya başladık rüyamı anlatım ona oda çok mutlu oldu sevgisini sonuna kadar hisetirdi ciddi bi ilişkimiz vardı evlilik için planlar yapıyoduk işte bu kadar zaman sonra aileler tanışsın bu zamanda nişanlanalım bu tarihte düğün vs. Sonra aramız bozuldu ayrıldık aradan bir hafta geçti arkadaşıma bi bahane bulup yazmış konu ile alakası bir şekilde (adım x olsun) x aranızdaki en güzel kız sevdiğini gerçekten kendine aşık eden tek kız demiş arkadaşımda x'in güzeliğine laf etmemi bekliyorsun demiş eski sevgilimde sen x'e kurban ol ona laf etmeye kalkışma hiç iyi olmaz demiş pişman olmuş ama bana yazmıyor onu çok özledim çok seviyorum sanki gelecekteki eşim o gibi hisediyorum napmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Eski sevgilimi zölüyorum
Eski sevgilim ayrıldığımız için çok pişman ama gururunu yenip yazmıyor. Ben de onu çok özlüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla