Kadının 23 erkeğin 33 olması çok mu uçurum yaş farkı?

Yeni yeniyiz. Ben 23 o 33 yaşında. 10 yaş büyük. İdeal mi tam ideal ve sınır mi yoksa uçurum mu aşırı mi
Güncellemeler
+1 yıl
Birde ben 30iken o 40. ben 40 iken o 50 olacak. kotu mh
Kadının 23 erkeğin 33 olması çok mu uçurum yaş farkı?
Cevapla