Karşınızdaki erkeğin güvenini yalanlarınızla defalarca kırdıysanız onun gitmesine izin mi verirdiniz yoksa başka yol mu ararsınız?

Ben 19 yaşında bir kızım geçmişimde olmasını istemediğim bazı şeyler yaşadım bu biriyle birliktelik yaşamaya kadar gitmedi şu an 2 yıllık bir sevgilim var (sürekli ayrıl barış olan) ben ondan önce 2 kişiyle öpüştüm ve o benden önce kimseyle böyle bir şey yaşamamış ilişkinin en başında kendini kötü veya yetersiz hissetmesin diye ona bunu söylemedim sonradan açıkladım ve bunun üzerine bana olan güveni kırıldı çünkü o benden önce böyle bişey yaşamadığı için kendine yediremedi benim ondan önce evine gittiğim fakat beni ilişkiye zorlayan ama benim kabul etmeyip evden ayrıldığım birisi oldu hayatımda bu olay bana travma yasatti bu olayı yaşadığımda 13 yaşındaydım o çocuğun beni kullanmasına göz yumucaktim az daha ama ilerisi olmadı ona bu olayı anlattım ama her zaman parça parça anlattım bir anda hepsini açmaya cesaret edemedim çünkü üzerinden 6 sene geçmesine rağmen en yakın arkadaşım bile bilmiyor bu olayla birlikte bana olan güveni iyice kırıldı ilişkimiz toksik bir hal aldı bir sürü hakaret küfür duydum defalarca ayrıldı benden ben peşinden koştum sırf ona yanlış yaptım diye bütün laflarına göz yumdum ama işin sonunda o artık onu birakamicagimi ona bağımlı oldugumu anladığı için belki de bana istediği gibi laflar söyledi belki bunların hepsi benim yüzümden yalanlarım yüzünden oldu bilemiyorum onu çok kırıp incittim ama telafi etmeye çalıştım baskı altında hissettiğimde yalan söyleyebilen bir insanim kötü bir insanım ben sanırım bilmiyorum çok zorluklar yaşadık bu süreçte çok fazla psikolojimiz alt üst oldu tam anlamıyla toksik bir iliskimiz oldu 2 gün öncesinde düzelmek için bir karar aldik iyi gidiyorduk daha sonra dün ona çok ama çok ufak bir yalan söyledim ve üzerinden 5dk geçmeden ona doğruyu söyledim o kadar önemsiz bir şeydi ki ama o bana bir daha asla inanmıcagini bir daha asla benle olmicagini söyledi ve ben de dün gece bu yüzden hap içtim çünkü onsuz bir hayat düşünemiyorum çok bağlandım şimdi bu süreçte ben ne yapmalıyım sizce onu biraz rahat bırakırsam bana geri döner mi çünkü hiçbir zaman ona yazmamazlik yapmadım hep ben adım attım sizce ne yapmalıyım?
Karşınızdaki erkeğin güvenini yalanlarınızla defalarca kırdıysanız onun gitmesine izin mi verirdiniz yoksa başka yol mu ararsınız?
Cevapla