Artık ne yapmam gerek bilmiyorum mantıklı yorum yapar mısınız?

Sevgilim kanser hastası. Benden 4 yaş büyük. Mesafe ilişkisiyiz.1,5 ay sonra aynı şehirde yaşamaya başlayacağız. İki hafta önce ameliyat oldu. Bir anı bir anını tutmuyor. Çok çatışıyor. İkide birde sevgimi hissetmediğini yani onu sevmediğimi söylüyor. Dün de kavga anında bir haftadır bana karşı sevgisi kalıp kalmadığını bu yüzden kafasının karışık olduğunu söyledi. Düzeldiğimizde sevdiğini ama benim onu sevdiğimi hissetmediği için de gösteremediğini sanki istenmediği yerde zorla duruyormuş gibi düşündüğünü söyledi. Bugün yine benimle tartıştı. Beni beğenmiyorsanız yanımda durmazsınız dedi. Ben de fevri bir insanım ama sevgimi hissettirdiğimi sanıyordum. Beraber olmamıza bu kadar az kala bir sürede de bitirmek istemiyorum açıkçası. Sizin bu olaylar hakkındaki görüşleriniz nedir? Sürekli aramızda ayrılık muhabbetleri olmaya başladı. Ama onun zaafı olduğumu da söylüyor. Ağladığım zaman direkt yumuşamaya başlıyor. Kafam çok karışık. Yardımınıza ihtiyacım var.

Artık ne yapmam gerek bilmiyorum mantıklı yorum yapar mısınız?
Cevapla