Ben yurt disindayim sevgilim turkiyede, sevgisinden supe duyuyorum haklimiyim?

Bizim 2 yillik bir iliskimiz var. öncesinde bana 3 yildir plantonikti. Sevgilimle 1. Yilimizda bir ayrilik yasadik ilgisizlikten dolayi. Sevgilimi terk ettigimde hic bir sey yapmadi 3 ay ayri kaldik. Ne yazdi ne geldi hic. Sonra benim cabam sayesinde baristik cok ugrastim, ben terk etmeme onun ilgisiz olmasina ragmen. Benim bi hatamdan dolayi baristiktan sonra beni terk etmisti ben yine cabaladim her seyi yaptim kendimi affetirmek icin ( bir konuda onu dinlememistim) simdi guzel bir iliskimiz var 1 yildir ama gecmise bakinca hic cabalamadigini göruyorum hep ben emek harcamisim sanki basta platonik olan benmisim gibi hep bana seni cok sevdim felan dedi cidden sevmis biri bu kadar umursamaz davranabilirmiydim. Kafana onlari takma bitti gitit diyor ama ben cok agladim cok uzuldum. Sizce haklimi? Bostan yeremi takiyorum Şu an?
ayrica hic hediye de almadi bana.

Ben yurt disindayim sevgilim turkiyede, sevgisinden supe duyuyorum haklimiyim?
Cevapla