Çok seviyorum ailem vermiyor sizce kaçmalı mıyım pişman olur muyum?

Uzak mesafe ilişkim var ailem uzaklığı sorun ediyor ve daha tanımadan etmeden kestirip attılar sırf uzak diye sevgilimle birbirimizi çok seviyoruz 3 yıla yakındır beraberiz kaçmayı düşünüyorum kaçanlar hep pişman olup mutsuz mu olurlar

Çok seviyorum ailem vermiyor sizce kaçmalı mıyım pişman olur muyum?
Cevapla