Ayrılmayı hazmeden kadın/erkekle birlikte olmak lütuf değil mi?

Özellikle Türkiye gibi bir yerde kadına şiddet ve cinayetin olduğu yerde ayrılmayı başaran insanlara teşekkür etmemiz gerekiyor bence bu büyük şans. Ayrıldıktan sonra gönderme yapmayan, iletişime geçmeyen cool insanlar neredeler? Görsel temsili

Ayrılmayı hazmeden kadın/erkekle birlikte olmak lütuf değil mi?
Ayrılmayı hazmeden kadın/erkekle birlikte olmak lütuf değil mi?
Cevapla