İnsanın sevgilisi varken bile sevilmediğini hissetmesi anormal mi?

bir ilişkim var ilk başlarda her şey çok güzel çok seviliyorum vs diye düşünüyordum. Sonrasında değişti. Artık hiç sevilmediğimi düşünüyorum, sanki kimse beni takmıyor ben değersizmişim gibi geliyor benden başka herkes kıymetli bir tek bende sıkıntı varmış gibi geliyor. Sevgilim sık sık seni seviyorum diyor ama bana hiç öyle gelmiyor. Bende bir problem mi var? Beni seviyor mu sevmiyor mu?

İnsanın sevgilisi varken bile sevilmediğini hissetmesi anormal mi?
Cevapla