Eşim tuttuğu takıma bile benden daha düşkün, çok üzülüyorum. Ne yapacağım?

Eşim fanatik Fenerli takımın benden daha düşkün gibi geliyor bazen bu beni üzüyor sizce üzülmem saçma mı? ya da nasıl düşünmeliyim? böyle bir durumda siz ne yapardınız?

Güncellemeler
+1 yıl
Bazıları benimde taraftar olmamla ilgili yorum yapmış denedim onu hiç ilgilenmedi benim taraftarlığımla
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar eşim bana bugün reels atmış feneri bırakmayan seni hiç bırakmaz diye çok mutlu oldum 😃Aslonda onunla bı durumu hiç konuşmamıştım ama içine doğdu heralde 😄
Eşim tuttuğu takıma bile benden daha düşkün, çok üzülüyorum. Ne yapacağım?
Cevapla