Mesaj atsam çok mu basit görünürüm?

Arkadaşlar selam.. evi tadilata sokmuştuk. Dükkan sahibi ile aramızda bir etkileşim oldu gibi. Sosyal medyada bulamadım. Elimde bir tek telefonu var. Ama biraz daha işi var evin. Yine görüşeceğiz yani. Ona mesaj atsam, kendimi çok mu düşürmüş olurum?

Mesaj atsam çok mu basit görünürüm?
Cevapla