Merhaba iki haftadır bir çocukla konuştuk ve birden bire biraz mesajları azalttı ve bugün hiç yazmadı? Neden? Ciddi cevap lütfen?

Bu aralar taşınacak ve işyeri kuruyor meşgul olduğunu söyledi. İlk iki hafta her sey çok iyiydi ısrar ediyordu her zaman buluşmak istiyordu. Bir haftadır görüşmek istemedi her zaman evde. Bazen erkek arkadaşlarıyla buluştu sadece. Küçük kavgalar ediyoruz o kızı takip etme ve bana çok problem yapiyorsun dedi. Benden soğuyup kaçmış olabilir mi? Bugün yazdım aradım hiç dönmedi. Dün gece kız kuzenimle alkol foto attık kimlesin dedi kuzenim dedim inanmadı sanırım foto istedi attım kuzenin güzel dedi ve ben sinirlendim biraz kavga ettik kalpli iyi geceler yazdı cevap vermedim mesajını geri sildi. Ve bugün asla ve asla yanıt vermiyor. Neden lütfen çok kötüyüm ciddiyiz demisti. Tekrar yazar mi?

Merhaba iki haftadır bir çocukla konuştuk ve birden bire biraz mesajları azalttı ve bugün hiç yazmadı? Neden? Ciddi cevap lütfen?
Cevapla